PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
  • Data: 2002-07-23 22:59:10
    Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <n...@j...one.pl> napisał w wiadomości
    news:9r5rjusj9dq4sau04egctsd57p7o39ml4p@4ax.com...

    > Właśnie - ja mam takich drzwi w drzwi. Z miasta Łodzi i okolic. Na
    > niecałych 45 metrach kwadratowych mieszka ich tam z jakieś 6 osób -
    > dokładnie policzyć się nie da. Libacje do 2-3 w nocy co drugi dzień to
    > norma.

    Rany boskie - jak ja lubię takie uogólnienia. A ja mam sąsiada z
    Warszawy i też pije. A co gorsza, znam w Wawrszawie mieszkających i tam
    pracujących, którzy dopiero piją... Mówię Wam, te warszawiaki to pijaki
    straszne, u mojego wujka to tak zapili, że hoho, i piją tak 3 razy w
    tygodniu, tak, tak...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana Rozbawiona