PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
  • Data: 2002-07-24 11:45:42
    Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podsumowując, jak to już ktoś kiedyś napisał (dokładnie nie zacytuję bo
    nie
    > pamiętam): "Chamów w Wawie nie trzeba siać, sami tu przyjerzdzają". Ja
    > osobiście się pod tym podpisuję.

    Przewaznie juz tam sa...

    > Dodam też coś od siebie. Dlaczego Warszawiacy mają złą opinię w całej
    Polsce
    > i dlaczego ich się nie lubi? Właśnie, przez takie "bydło", które
    sprowadziło
    > sie tutaj kilka lat temu i wrzeszczy w całej Polsce, że on/ona jest
    > "Warsawiak", zachowuje się oczywiście jak na "bydło" przystało, a w
    efekcie
    > wszyscy mieszkańcy Warszawy mają złą opinię

    Nie kilka lat temu tylko kilkadziesiat, radze poznac historie Polski, swoego
    miasta i spojrzec rodzicom na pochodzenie...

    > rodowity warszawianin/warszawianka tak sie nie zachowuje.

    Tych jest niewielu, rodowity warszawiach jest tak samo jak inteligent
    minimum 3 pokolenia,
    a jak dobrze wiesz po wojnie niewielu zostalo i jednych i drugich.

    Moi rodzice sa urodzenie w wawie, moja rodzina od kilku pokolen prowadzila
    tam interesy,
    niestety wskutek polityki uwczesniego rzadu, moi dziadkowie stracili majatek
    i przeprowadzili sie tam gdzie mieszkam i nie narzekam....

    Pozdr