PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
  • Data: 2002-07-24 07:17:05
    Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ahljdb$o8m$1@news2.tpi.pl...

    <cut>
    > Podsumowując, jak to już ktoś kiedyś napisał (dokładnie nie zacytuję bo
    nie
    > pamiętam): "Chamów w Wawie nie trzeba siać, sami tu przyjerzdzają". Ja
    > osobiście się pod tym podpisuję.

    Ty jestes ten przyjezdny?

    > Dodam też coś od siebie. Dlaczego Warszawiacy mają złą opinię w całej
    Polsce
    > i dlaczego ich się nie lubi?

    Bo tacy jak ty uwazaja sie za Warszawiakow

    >Właśnie, przez takie "bydło", które sprowadziło
    > sie tutaj kilka lat temu i wrzeszczy w całej Polsce, że on/ona jest
    > "Warsawiak",

    Ja bym sie wstydzil powiedziec, ze jestem Warszawiak - bez urazy dla
    rodowitych obywateli tego miasta, a jak ktos mi cos takiego insynuuje to go
    karce.

    >zachowuje się oczywiście jak na "bydło" przystało,

    wypisz wymaluj jak ty

    >a w efekcie
    > wszyscy mieszkańcy Warszawy mają złą opinię - rodowity
    > warszawianin/warszawianka tak sie nie zachowuje.

    ROTFL - rodowity (a co to znaczy, ile pokolen wstecz musi tu mieszkac?) to
    ma wypisane na czole inteligent, wystarczy wyskoczyc na Prage noca, no ale
    to pewnie 'naplywowe bydlo' tak sie zachowuje, wiochmeni nielegalnie zwozacy
    tu jajka i pomidory (nastepny LOL dla pani od postu na ten temat).
    Mam wrazenie ze posiadasz mentalnosc nazi-skinheada i postrzegasz dwa
    kolory. BTW - w firmie w ktorej pracuje polowa to element naplywowy, zaden z
    nas nie zarabia jakos malo, a znam Warszawiakow ktorzy chcieliby miec polowe
    tego co takie 'bydlo' jak ja - desant byl lepszy nie dlatego, ze mial
    mniejsze wymagania, bo nie mial, tylko dla tego, ze mial wieksza wiedze i
    nie byl zmanierowany i potrafil docenic prace. Jak Warszawka stanie sie
    konkurencja w czymkolwiek poza wrzaskiem, to pogadamy.

    >Pozdrawiam
    > wm
    niech bedzie ze ja tez
    /p