PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest najwazniejsze? › Re: Co jest najwazniejsze?
  • Data: 2002-07-24 07:28:05
    Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozdrawiam, w nadziei na ciekawe argumenty.

    OK będą argumenty, a czy ciekawe to sam uznasz. Tłumaczyłem "głupolowi", że
    policja może mu zrobić zakup kontrolowany i ryzykować dla paru groszy nie
    warto. On był "madrzejszy inaczej" i się doigrał. Policja(5-ciu) przyszła do
    firmy i go złapali na gorącym uczynku.
    Oczywiście został również wywalony z pracy dyscyplinarnie. A
    najśmieszniejsze jest to że niedawno złożył pozew o odzkodowanie za
    nieuzasadnione zwolnienie.

    Podsumowując, jak to już ktoś kiedyś napisał (dokładnie nie zacytuję bo nie
    pamiętam): "Chamów w Wawie nie trzeba siać, sami tu przyjerzdzają". Ja
    osobiście się pod tym podpisuję.

    Dodam też coś od siebie. Dlaczego Warszawiacy mają złą opinię w całej Polsce
    i dlaczego ich się nie lubi? Właśnie, przez takie "bydło", które sprowadziło
    sie tutaj kilka lat temu i wrzeszczy w całej Polsce, że on/ona jest
    "Warsawiak", zachowuje się oczywiście jak na "bydło" przystało, a w efekcie
    wszyscy mieszkańcy Warszawy mają złą opinię - rodowity
    warszawianin/warszawianka tak sie nie zachowuje.

    Pozdrawiam
    wm