PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cikaw jestem czy...

  • 1. Data: 2004-11-29 09:13:56
    Temat: Cikaw jestem czy...
    Od: "Darek" <i...@b...pl>

    spotykacie sie z podobna praktyka firm prowadzacych nabor podane jest
    ogloszenie z adresem emailowym, pod ktory nalezy wyslac swoja oferte - zatem
    wysylam cv+list za potwierdzeniem odbioru i ... nie otrzymuje nawet tego
    potwierdzenia

    nagminna praktyka -ok. 95%

    heej! kadrowcy! moz jednak klikniecie z laski swojej to OK, zebym wiedzial,
    ze ktos to w ogole czyta- bedzie mi przyjemniej:)

  • 2. Data: 2004-11-29 09:25:17
    Temat: Re: Cikaw jestem czy...
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Darek napisał(a):

> [...]
    >
    > heej! kadrowcy! moz jednak klikniecie z laski swojej to OK, zebym wiedzial,
    > ze ktos to w ogole czyta- bedzie mi przyjemniej:)

    Tak sie dzieje czasem, HRowcy zlewaja kandydatow, moim skromnym zdaniem
    pani/pa odbierajacy maile mogli by dbając o wizerunek firmy pofatygowac
    sie i wyslac choc potwierdzenie odbioru.
    Z mojego doswiadczenia z HRowymi firmami moge z pelna
    odpowiedzialbnoscia polecic kontakty z firma Intersource (oraz wszystkie
    jej odlamy - w moim przaypadku InfoStaff konkretnie w Bydgoszczy). 100%
    kontakt, potwierdzenie otrzymania korespondencji, terminowosc i
    dotrzymywanie danego slowa.

    Pozdr
    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 3. Data: 2004-11-29 09:28:12
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Darek" <i...@b...pl> wypłynęło z pasją:

    > heej! kadrowcy! moz jednak klikniecie z laski swojej to OK, zebym
    wiedzial,
    > ze ktos to w ogole czyta- bedzie mi przyjemniej:)

    Nie łudź się, że ktoś z nich czyta tą grupę ;)

    Pozdro
    Coinneach

  • 4. Data: 2004-11-29 09:45:48
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    > Nie łudź się, że ktoś z nich czyta tą grupę ;)
    > Pozdro
    > Coinneach

    Czyta ;-)
    Ja mam ustawiony elegancki autoresponder i zawsze działa ;)

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 5. Data: 2004-11-29 09:55:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek <i...@b...pl> wrote:
    > nagminna praktyka -ok. 95%
    >
    > heej! kadrowcy! moz jednak klikniecie z laski swojej to OK, zebym
    > wiedzial, ze ktos to w ogole czyta- bedzie mi przyjemniej:)

    A wliczyles tych, ktorzy maja wylaczona te opcje? Przeciez mozna ja
    wylaczyc i nic wtedy nie dostaniesz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-11-29 10:09:12
    Od: Piotrek <p...@a...klub.chip.pl>

    w niektorych firmach uzywajacych serwerow imap potwierdzenia sa
    obligatoryjnie odrzucane. i nic sie na to nie poradzi

  • 7. Data: 2004-11-29 10:25:32
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 11:09:12 +0100, Piotrek

    > w niektorych firmach uzywajacych serwerow imap potwierdzenia sa
    > obligatoryjnie odrzucane. i nic sie na to nie poradzi

    Opera (M2) nie obsluguje potwierdzen - pewno znajdzie sie wiecej takich
    programow pocztowych.

  • 8. Data: 2004-11-29 10:46:23
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    A ja sie zastanawiam nad inna sprawa.
    Jak traktowac ogloszenia o prace, w ktorych do korespondencji podany jest
    adres mailowy z jakiegos darmowego serwera, a dodatku jakis typu
    "janek123@...".
    Wydaje sie, ze jak to jest takas powazna firma to powinna posiadac wlasna
    domene.
    Czy odpowiadacie na takie ogloszenia, czy olewacie?

    --
    Arek

    "Czerpanie korzyści z każdej sytuacji, to jest to,
    co niektórzy ludzie nazywają inteligencją." (Oscar Wilde)

  • 9. Data: 2004-11-29 11:10:54
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy odpowiadacie na takie ogloszenia, czy olewacie?

    Musisz sam zdecydowac, czy ci sie chce pisac, czy nie. Wyslanie emaila to
    jeszcze nie podpisanie umowy, wiec masz czas na zastanowienie sie, czy
    chcesz u nich robic.
    Takie darmowe maile sa czesto po to, aby nie zapychac sobie stałego emaila
    smieciami, ktore przychodza od spamerów, albo po to, aby czytający nie
    wiedzieli kto szuka pracownika.

    vertret

  • 10. Data: 2004-11-29 11:12:00
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Darek" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiedzial,
    > ze ktos to w ogole czyta- bedzie mi przyjemniej:)

    Rozne sa obyczaje i czesc osob uwaza to za nachalnosc - zwlaszcza ze w
    polskim Outlooku w okienku wyskakujacym przy tej okazji jest napisane
    "nadawca wiadomosci ZAZADAL (podkr. moje) potwierdzenia". Nie "prosi o
    potwierdzenie", tylko "zazadal". A jak przychodzi setka CV, to kadrowiec,
    ktory ma dodatkowo sto razy kliknac, moze sie zdenerwowac.

    Najwazniejsze jest to, ze wyrazasz niewiare w to, ze przeczytaja = niewiare
    w ich profesjonalizm. Sa kadrowcy, ktorzy zadanie potwierdzenia uwazaja za
    nieprofesjonalne zachowanie ze strony kandydata i laduja taki list do kosza.
    Oczywiscie nie wszyscy. Mysle, ze nie warto ryzykowac. Co zmienia swiadomosc
    tego, ze zostalo przeczytane? I tak liczy sie to, czy zadzwonia, czy nie.

    Zadanie potwierdzenia ma sens w korespondencji wewnatrzfirmowej, kiedy dla
    ogolnej organizacji czasu wazne jest wiedziec, _kiedy_ informacja lub
    polecenie do kogos dotarlo i kiedy, w zwiazku z tym, mozna sie spodziewac
    podjecia przez niego okreslonych dzialan lub uwzglednienia informacji w
    swoich dzialaniach.

    I.