PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej

  • 41. Data: 2009-01-31 15:08:25
    Temat: Re: Ciekawe pytania na rozmowie rekrutacyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gm1o2t$v2t$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Nie da rady. Koszt mesztów jest jedynym, którego absolutnie nie da się w
    > tym pytaniu wykluczyć. A i sprzedaż niesie za sobą określone zobowiązania.
    > Zastrzeżenie zauważyłem (i dlatego odpowiadając napisałem
    > "sprezentował") tylko ono czyni pytanie i jego autora nonsensownymi.

    Dlaczego "absolutnie nie da się wykluczyć"? Założenie jest tylko
    takie, aby nie ujmować tej straty w wyniku. Nie ma w tym nic nonsensownego.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2009-01-31 15:08:42
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    zly pisze:
    > racja, na usprawiedliwienie powiem ze jestem po maratonie nocnym w kinie ;)

    :)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 43. Data: 2009-01-31 15:08:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > racja, na usprawiedliwienie powiem ze jestem po maratonie nocnym w kinie ;)

    Wniosek: nie chodzić na rozmowy kwalifikacyjne po maratonie w nocnym
    kinie :)

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2009-01-31 15:20:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm1phb$2ts$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Dlaczego "absolutnie nie da się wykluczyć"?
    Bo buty nie były za darmo. Wcześniej je zakupiono, zaksięgowano itp.

    > Założenie jest tylko takie, aby nie ujmować tej straty w wyniku.
    I to jest durne założenie, ale ja wiem (i ty wiesz, że ja wiem), iż takie
    pytania często są durne i bez sensu. Głównie z uwagi na jakość autorów.
    Zadania z danymi nadmiarowymi (jak w twoim przykładzie) - OK, ale żeby
    bzdury dokładać?

    > Nie ma w tym nic nonsensownego.
    Jest. Ale ja czasem lubię takie "zagadki".
    Np. Kowalski wraca do domu z knajpy nawalony jak szpadel. Pijany wpada pod
    tramwaj, który obcina mu większość kończyn. Ile co najmniej kończyn utracił
    w wypadku Kowalski, nie licząc pierwszych 3 nóg z lewej strony?
    Sam wymyśliłem! :)))

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-01-31 15:23:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gm1phb$2ts$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Bo buty nie były za darmo. Wcześniej je zakupiono, zaksięgowano itp.

    Co nie zmienia faktu, że w zadaniu można nie ujmować tego kosztu,
    skoro taka jest intencja pytającego.

    > I to jest durne założenie, ale ja wiem (i ty wiesz, że ja wiem), iż
    > takie pytania często są durne i bez sensu. Głównie z uwagi na jakość
    > autorów.

    To nie jest "bzdurne założenie". Założenie jest tutaj co najwyżej
    neutralne. Coś w stylu jak "proszę policzyć samochody na tej ulicy, ale
    nie zielone".

    Gratuluję.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2009-01-31 15:30:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm1qef$5p1$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    A po co?

    > To nie jest "bzdurne założenie". Założenie jest tutaj co najwyżej
    > neutralne. Coś w stylu jak "proszę policzyć samochody na tej ulicy, ale
    > nie zielone".
    Jeśli ma być w tym stylu, to z małym dodatkiem: "proszę zamknąć oczy i
    policzyć samochody na tej ulicy, ale nie zielone".

    > Gratuluję.
    Dziękuję. Chyba mam nowy zawód.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-01-31 15:33:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gm1qef$5p1$1@news.onet.pl Liwiusz

    > A po co?

    Żeby utrudnić lub ułatwić zadanie. Żeby odsiać tych, którzy nie
    umieją czytać. W opisywanym przeze mnie zadaniu zdarzały się osoby,
    które mimo wszystko uwzględniały stratę butów.

    > Jeśli ma być w tym stylu, to z małym dodatkiem: "proszę zamknąć oczy i
    > policzyć samochody na tej ulicy, ale nie zielone".

    Wtedy zadanie jest niewykonalne. Uczynienie założenia "bez straty
    butów" nie czyni zadania niemożliwym do rozwiązania.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2009-01-31 15:33:36
    Od: Ktooooś <n...@s...net>

    > Nie sądzę.

    Nie sądźcie abyście nie byli sądzeni ;)

    > PS. Pewnie prędzej się zgadasz z niejakim Wlosem. Ale - abyś wiedział z

    Pewnie z nikim się nie zgadzam, bo nawet mnie to nie obchodzi. Po prostu
    z ciekawości zadałem pytanie i nie doszukuj się żadnego głębszego sensu.

    Szczerze, nie obchodzi mnie wasze poletko (a raczej wasze pole bitwy ?).
    Róbta co chceta. Ja nie zajmuję tutaj żadnych stanowisk i nie interesuje
    mnie ani kto jest kto, ani kto kim jest.

    > kim sprawa - wiedz, że on się wcześniej ukrywał pod nickiem Any User (i
    > tu polecam archiwum). Nie od rzeczy też poczytać jego bloga, co go w
    > stopce reklamuje. Niedużo czytania, a wiele wyjaśnia; komentarze
    > niektóre fajne.

    OMG. Ależ czemu miałbym wnikać w takie szczegóły ?

    > Będzie wam razem dobrze.

    Może nawet byłoby to możliwe gdyby "Any User" był kobietą. Ale to
    niemożliwe, bo jak wszyscy dobrze wiedzą, "There are no girls on tha
    intraweb".

    Peace.

  • 49. Data: 2009-01-31 15:38:08
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Scowron pisze:
    > I kandydat jeszcze powinien znać(lub umieć oszacować) ilość gołębi na
    > krakowski rynku :)

    Przy takich zadaniach przypomina mi się kawał:

    Rosyjscy naukowcy po wielu latach badań ustalili, że gdyby całą
    wodę ze wszystkich oceanów, mórz, jezior, rzek, stawów, strumyków
    i wodę zawartą w atmosferze wpuścić do rurki o średnicy 1 cm, to
    ta rurka musiałaby mieć taką długość, że ja pierdolę.

    I pewnie po pytaniu o piaskownice bym się roześmiała.

    Imo lepszą metodą na sprawdzenie zdolności, predyspozycji jest
    przejrzenie indeksu, świadectw szkolnych. Wyjdzie, czy dany człowiek
    tu umysł ścisły, czy humanistyczny.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 50. Data: 2009-01-31 15:39:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gm1r2s$3be$1@atlantis.news.neostrada.pl Ktooooś
    <n...@s...net> pisze:

    > Nie sądźcie abyście nie byli sądzeni ;)
    Przecież właśnie napisałem, że nie sądzę. ;)

    > z ciekawości zadałem pytanie i nie doszukuj się żadnego głębszego sensu.
    OK, teraz już wiem.

    > Róbta co chceta.
    Dzięki, łaskawco. :)

    > OMG. Ależ czemu miałbym wnikać w takie szczegóły ?
    Z tego samego powodu, dla którego (jak pisałeś) zadałeś pytanie - z
    ciekawości.

    > Może nawet byłoby to możliwe
    Nie wątpię. Nieraz niespodziewanie coś zaiskrzy... :P

    --
    Jotte