PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawa PRACA

  • 1. Data: 2002-09-25 08:12:48
    Temat: Ciekawa PRACA
    Od: "Danex" <D...@p...onet.pl>

    Witam
    Szukasz pracy ? !!!!!!!!!!! Wejdz na stronę http://praca.danex.prv.pl/

    Pozdrawiam
    D.D.
    506894195
    GG : 2874244
    Alegro-- Daniel Domnik http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=4764

    Dzwoń za darmu http://www.gsmkarty.com/?partner=Danex

  • 2. Data: 2002-09-26 06:34:17
    Temat: Re: Ciekawa PRACA
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > Witam
    > Szukasz pracy ? !!!!!!!!!!! Wejdz na stronę http://praca.danex.prv.pl/

    Dla tych, którym przyszłoby do głowy zajrzeć na tą stronę, cytuję:

    "PRACA I PIENIĄDZE OD ZARAZ ! Nowe !

    Czy chciałbyś zarabiać pieniądze pracując w komforcie własnego mieszkania?

    <ciach>

    Obecnie możesz się zająć następującymi pracami:

    Składanie pięknych zabawek
    Klejenie kopert zwykłych i ozdobnych
    Wycinanie i obszywanie produktów ze skóry i materiałów skóropodobnych.
    Produkcja maskotek typu słoń, kotek, piesek, kominiarz, małpka i inne.
    Adresowanie kopert i rozsyłanie firmowych formularzy zgłoszeniowych drogą
    pocztową.
    Montaż długopisów połączony z innymi dodatkowymi bardzo atrakcyjnymi
    propozycjami pracy domowej.... "

    blablabla.

    -----------

    Kolejny naiwniak liczący na naiwność innych.

    pzdr.
    SławekM

  • 3. Data: 2002-09-27 08:25:16
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    > Kolejny naiwniak liczący na naiwność innych.

    Moim zdaniem jeszcze sie powinno takim ludziom obcinac glowy i wsadzac nie
    powiem gdzie...

    pozdr...
    krzys

  • 4. Data: 2002-09-27 08:44:42
    Od: "Danex" <D...@p...onet.pl>

    Masz pewnie bogatych rodzicow albo dobra prace,
    Ale niektorzy podejmuja każda prace, zwłaszcza przy takim bezrobociu.
    Co złego jest w pracy chałupniczej czy pracy w necie.Niektórzy chcą sobie
    dorobic praca w domu , wiele osób cięzko pracuje po 350-400 godz miesiecznie
    za 750zł i jak tu wyżyc tylko z jednej pensji!!!

  • 5. Data: 2002-09-27 09:16:10
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > dorobic praca w domu , wiele osób cięzko pracuje po 350-400 godz miesiecznie
    > za 750zł i jak tu wyżyc tylko z jednej pensji!!!

    a ile trzeba najpierw kasy wylozyc, zeby moc tak spokojnie chalupniczo
    pracowac - biorac oczywiscie pod uwage oferte
    http://praca.danex.prv.pl/ ? :)

  • 6. Data: 2002-09-28 19:00:04
    Od: a...@p...onet.pl

    > a ile trzeba najpierw kasy wylozyc, zeby moc tak spokojnie chalupniczo
    > pracowac - biorac oczywiscie pod uwage oferte
    > http://praca.danex.prv.pl/  ? :)

    nic za darmo , ale znając realia moich rodaków, to oni chcieliby aby im jeszcze
    z góry wypłacono zaliczkę. Znam tę firmę i wiem , ze ich oferta jest
    atrakcyjna, a co najważniejsze realna , ale nie dla gamoni , ale dla tych co
    chcą zarabiać. Oponenci firmy TOTAL co mozecie im zarzucić ? Zezpół
    ludzi ,którzy coś stworzyli , czy to się komuś podoby czy nie to i tak TOTAL
    jest OK !!!

  • 7. Data: 2002-09-30 06:19:21
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > chcą zarabiać. Oponenci firmy TOTAL co mozecie im zarzucić ? Zezpół
    > ludzi ,którzy coś stworzyli , czy to się komuś podoby czy nie to i tak
    TOTAL
    > jest OK !!!

    Jasne. A świstak siedzi i zawija w te sreberka...
    To naprawdę super firma. Jest już nawet nowa oferta dla naiwnych:

    "Zostań naszym agentem już teraz a zarobisz nawet 6000 zł miesięcznie !
    To idealne rozwiązanie dla każdego, bowiem otrzymasz od nas wszystko, co
    jest niezbędne do pracy.
    Tak to prawda! Dostaniesz kompletny serwis przygotowany do zarabiania
    pieniędzy i to zupełnie za darmo ! Twoim zadaniem będzie jedynie nadzór nad
    poprawnością jego działania i liczenie zarobionych pieniędzy. "

    Hehe...
    TOTAL jest "the bestest" ;-)

    pzdr
    SławekM

  • 8. Data: 2002-09-30 08:43:41
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > nic za darmo , ale znając realia moich rodaków, to oni chcieliby aby im jeszcze
    > z góry wypłacono zaliczkę.

    Znając realia niektórych pracodawców, to zaliczka nawet za rok z góry.
    Mój ostatni użył takiego argumentu: nie mogę ci zapłacić, bo byloby to
    niekorzystne dla firmy. Gdyby mi się chciało procesować i babrać w g...
    miałbym dodatkowe 30-50k zł. (Miałem umowę podpisaną przez obie strony,
    a sprawa nie trafiła do sądu tylko ze względu na moją ustępliwość i
    poradę osobistego prawnika pracodawcy, że nie ma on szans.)

    > Znam tę firmę i wiem , ze ich oferta jest
    > atrakcyjna, a co najważniejsze realna , ale nie dla gamoni , ale dla tych co
    > chcą zarabiać.

    Nie wypowiadam się, bo nie znam firmy, ale nie przypominam sobie
    sutuacji, w której oferujący pracę musiałby stać w kolejce do koryta;
    zwykle on je trzyma i czerpie pełną garścią.

    Pzdr: Dogbert