PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niemiecka firma

  • 1. Data: 2002-09-24 18:45:34
    Temat: Re: Niemiecka firma
    Od: s...@o...pl

    > Witam
    >
    > Szukam pracy jako przedstawiciel Niemcow w Polsce. Chcialem dac ogloszenie w
    > gazecie w Niemczech, ale w "FAZ" 4 edycje ( 1 linijka tekstu ) kosztuja
    > okolo 9 000 PLN. Moze ma ktos jakies lepsze pomysly np. adresy grup
    > dyskusyjnych.
    >
    > Pozdrawiam Robert Kucharski
    >
    > Czy znasz język niemiecki?
    Stanisław Michał Gładysz
    s...@o...pl

  • 3. Data: 2002-09-25 18:32:15
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Z mojego doświadczenia radzę lepiej:
    - pisać emaile do firm z branży z propozycją pracy dla nich
    - przegladać ogłoszenia dostępne w necie
    - przegladać wcześniej listy uczestników branżowych targów w Poznaniu, pisać swoje
    oferty do tych
    firm i umawiać się na rozmowę w czasie targów. W jeden dzień ich obskoczysz.

  • 4. Data: 2002-09-26 14:30:40
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kucharski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znam jezyk niemiecki bardzo dobrze. Prowadzilem przedstawicielstwo dwoch
    > firm niemieckich ( handel meblami tapicerowanymi ) w Poznaniu, teraz
    jestem
    > przedstawicielem fabryki mebli tapicerowanych na Niemcy.
    > Pozdrawiam Robert Kucharski ( C.V. - na zyczenie )

    Ale pracujesz oczywiscie w Krasnojarsku, dlatego masz czas wczesniejszy niz
    my tutaj no i dlatego Twoje wypowiedzi sa na pierwszym miejscu przez pol
    dnia.

  • 5. Data: 2002-09-26 16:45:18
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:4ea9.
    0...@n...onet.pl...

    > Stanisław Michał Gładysz
    > s...@o...pl
    >

    > --

    Witam

  • 6. Data: 2002-10-01 16:13:04
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Nie nie pracuje w Krasnojarsku. Jestem na zwolnienu lekarskim. Lubie
    kawalarzy, ale my chyba damy sobie spokoj..
    Pozdrawiam
    Użytkownik A.B. <b...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amv5gl$7hd$...@n...tpi.pl...