PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa PRACA › Re: Ciekawa PRACA
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawa PRACA
    Date: 28 Sep 2002 21:00:04 +0200

    > a ile trzeba najpierw kasy wylozyc, zeby moc tak spokojnie chalupniczo
    > pracowac - biorac oczywiscie pod uwage oferte
    > http://praca.danex.prv.pl/  ? :)

    nic za darmo , ale znając realia moich rodaków, to oni chcieliby aby im jeszcze
    z góry wypłacono zaliczkę. Znam tę firmę i wiem , ze ich oferta jest
    atrakcyjna, a co najważniejsze realna , ale nie dla gamoni , ale dla tych co
    chcą zarabiać. Oponenci firmy TOTAL co mozecie im zarzucić ? Zezpół
    ludzi ,którzy coś stworzyli , czy to się komuś podoby czy nie to i tak TOTAL
    jest OK !!!