PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
  • Data: 2002-01-30 08:37:51
    Temat: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Od: "JC" <J...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewita" <o...@w...sobie.to> wrote in message
    news:a3791u$gs8$1@sklad.atcom.net.pl...
    > Czytając to, co piszesz, rozumiem dlaczego pracodawcy są nie w porządku
    > wobec niektórych pracowników. Jak bym się ja jako pracodawca dowiedziała o
    > waszych krętactwach, natychmiast bym twoją żone wywaliła z wilczym
    biletem.
    > Na pewno bym nie patrzyła, czy jest w ciąży. Wybrałabym sądzenie się z nią
    ,

    Ciekawe, na jakiej podstawie bys wywalila ? Podala bys ja do sadu za to, ze
    osmielila sie zajsc w ciaze bez wiedzy i (o zgrozo !) zgody pracodawcy ?
    Póki co, nie ma obowiazku informowania pracodawcy o zajsciu w ciaze, czy tez
    o szczególach ew. choroby.
    Czy moze jest tak, ze w twojej firmie kobieta musi zdawac pracodawcy relacje
    po kazdym 'numerku' ? :-)))

    JC