PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
  • Data: 2002-01-31 07:57:12
    Temat: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> napisał w wiadomości
    news:a38j50$c1o$1@news.tpi.pl...

    > to ja ci dodam cos jeszcze z wlasnego doswiadczenia
    > jak mam podchodzic do szefa ktory.......
    > najpierw nie chcial mi dac calej mojej marniutkiej pensji na etat (a bylo
    > 1100 zl) bo zus
    > poszlam mu na reke i zgodzilam sie na etat na najnizsza krajowa a reszta
    na
    > umowe o dzielo na mojego meza (mialam wybor w postaci zabrania swoich
    rzeczy
    > i pozegnania sie z praca)
    > bylam dwa miesiace na zwolnieniu lekarskim nie dla wlasnego widzimisie ,
    ale
> [...]

    Dlatego pisałem że dotyczy to w równym stopniu pracodawców jak i
    pracowników.
    Z tego co zrozumiałem z Twojego postu jesteś na drugiej umowie na czas
    okreslony i ponieważ w momencie jej zakonczenia bedziesz już ponad trzy
    miesiące w ciązy to umowa ta ulega przedłużeniu do czasu porodu. Możesz
    chorowac to jest najprostsze rozwiazanie, ale jeżeli nie chcesz mieć
    problemów powinnaś mieć miesiac przerwy w czasie 6 miesięcy chorobowego.

    Wiesiek