PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
    From: "JC" <J...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Date: Mon, 28 Jan 2002 13:20:17 +0100

    "Kaja" <k...@w...pl> wrote in message
    news:a33em3$m1s$1@news2.ipartners.pl...
    > Prawda jest taka, ze jesli firma ma takie podejscie do pracownikow, to
    cala
    > sprawa (na moj gust) zakonczy sie i tak zwolnieniem Twojej zony. Przykro
    mi.

    To prawda, ale nie wszystko jedno czy zostanie zwolniona natychmiast, czy za
    rok (pieniazki w miedzyczasie leca nawet jesli w czasie ciazy jest caly czas
    na zwolnieniu).

    > Zrobia to dopiero po powrocie Twojej zony do pracy. Wroci i od razu
    dostanie
    > wypowiedzenie. U nas w ten sposob zalatwili kilka kobiet. Brutalna
    > rzeczywistosci.

    W/g mojego stanu wiedzy kobieta jest chropniona dopiero od 3-go miesiaca i
    poczekalbym na miejscu zony do tego momentu, a od 4-go miesiaca poszedlbym
    na zwolnienie i zaczal powoli szukac sobie pracy na okres po urlopie
    macierzynskim. Jesli firma ma takie podejscie do pracowników, to nie widze
    powodu by miec do nich jakies sentymenty, raczej wyssac ile sie da.

    JC