PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
  • Data: 2002-01-28 14:30:54
    Temat: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest właśnie najważniejszy problem. jedni mówią że jest chroniona od
    > pierwszego dnia ciąży a inni ( tak jak ty ) że od 3-go miesiąca ciąży.
    KTÓRA
    > WERSJA JEST PRAWDZIWA????? jest to dla nas kluczowe zagadnienie !!!!!

    Witaj Krzysku
    Jedyne co moge Ci podpowiedziec , to to co ja sama zrobilam.
    Tez jestem w ciazy , na szczescie to juz poczatek piatego miesiaca , ale na
    poczatku dowiadywalam sie w roznych miejscach jak to jest. ZUS twierdzil ,
    ze jestem chroniona od poczatku ciazy , Panstwowa Inspekcja Pracy ze dopiero
    po ukonczeniu 3 miesiaca.
    Wiedzac jakie szef ma podejscie do pracownikow poszlam z premedytacja na
    zwolnienie lekarskie (bo bylam skolowana natlokiem przeciwstawnych
    informacji) i wrocilam do pracy na poczatku czwartego miesiaca.
    Niech tak zrobi tez Twoja zona , a jesli sie okaze , ze po powrocie do pracy
    sytuacja wokol Niej bedzie nieprzyjemna , albo wroci na zwolnienie , albo
    jesli ma mocne nerwy nie bedzie sie przejmowac i bedzie robic swoje.
    A na koniec gratulacje dla Was obojga ;-)

    Anka