PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
  • Data: 2002-01-28 17:17:25
    Temat: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja dzisiaj dzwoniłem do PIP'u i powiedziano mi, że spoko mogę ( a
    właściwie
    > Agnieszka moja żona ) powiedzieć pracodawcy, że jest w ciąży i mówiąc
    > kolokwialnie może jej już naskoczyć. Inna sprawa, że w takich sytuacjach
    o pracy
    > po urlopie macieżyńskim to można w sojej starej pracy zapomnieć.

    dlatego ja licze sie z tym , a nawet jestem pewna , ze nie mam po co wracac
    po macierzynskim do pracy , bo z miejsca dostane wypowiedzenie
    wole w takim razie posiedziec na bezplatnym wychowawczym z maluszkiem i pod
    koniec moze zaczac sie rozgladac za nowa praca

    >Ale czy ktoś
    > autorytatywnie może mi na 100% powiedzieć czy ochrona kobiety w ciąży
    rozpoczyna
    > sięw pierwszym dniu ciąży czy po trzecim miesiącu ciąży .narazie każdy
    mówi co
    > innego.

    ja Ci tego autorytarnie nie powiem
    i w zwiazku z tym , ze nikt tego nie byl pewny zrobilam to co zrobilam
    poza tym jesli de facto zona jest w szpitalu i jest to zwiazane z ciaza ,
    zastanowcie sie oboje czy warto ryzykowac zdrowie zony i dzieciaczka
    wracajac teraz do pracy i narazajac sie na szykany

    Anka