PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża = zwolnienie ??? › Re: Ciąża = zwolnienie ???
    From: "Kaja" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża = zwolnienie ???
    Date: Mon, 28 Jan 2002 13:01:57 +0100

    > Ok, dzięki za odpowiedź. Z jednym nie mogę sięzgodzić. Proszę nie dziw się
    ,
    > że kombinujemy. Boimy się , że nas wyrolują i zostaniemy na lodzie. A co
    do
    > niesmaku to nie będe się czuł winny małego kłamstewka. To tak jakbyś
    skłamała
    > bandzirowi, który cię atakuje i żąda od ciebie pieniędzy a ty byś
    > odpowiedziała, że niestety ale masz w portfelu tylko 5 zł. Czuł byś się
    winna
    > małego kłamstewka??? Chyba nie... jeszcze raz dziękuje za radę.

    Prawda jest taka, ze jesli firma ma takie podejscie do pracownikow, to cala
    sprawa (na moj gust) zakonczy sie i tak zwolnieniem Twojej zony. Przykro mi.
    Zrobia to dopiero po powrocie Twojej zony do pracy. Wroci i od razu dostanie
    wypowiedzenie. U nas w ten sposob zalatwili kilka kobiet. Brutalna
    rzeczywistosci.

    Zycze powodzenia i zdrowego malenstwa.

    Agnieszka