PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwila refleksji nt pracownikow.. › Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chwila refleksji nt pracownikow..
    Date: Fri, 1 Oct 2004 15:00:29 +0200

    Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości
    news:cjjkk8$rcs$1@news.zigzag.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczow..
    > Znajduje tu czasami posty pomstujace na okropnych pracodawcow,
    > tak wiec chcialam opisac pewne zdarzenie liczac na to,
    > ze co poniektorzy malkontenci zrozumieja, iz nie zawsze
    > pracownik jest ofiara...

    U mnie znajdziesz zrozumienie :) bo moge opowiedziec kilka lepszych
    historyjek rekrutacyjnych (nie rekrutuje ani nie zatrudniam, ale mam staly
    kontakt z tymi, ktorzy to robia).

    Ale opisana przez Ciebie historia wydaje sie byc dosc skrajna i dlatego
    chetnie bym poznala szczegoly, tzn. jakie to bylo stanowisko itd.

    Jest tez mozliwe, ze po umowieniu sie na rozmowe kandydaci zaczeli wypytywac
    o firme, tak jak to sie dzieje czesto tu na pl.praca.dyskusje i opinie,
    ktore uslyszeli, odstraszyly ich i zrezygnowali. Czy dopuszczasz taka
    mozliwosc?

    I.
    ---
    po naglowkach wydaje mi sie, ze jestes z Wroclawia, wiec zapodaje link,
    ktory jest na temat: www.zpds.com.pl