PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chore wymagania pracodawców

  • 21. Data: 2003-03-18 16:12:25
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców (długie)
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    anorax <a...@p...fm> napisał(a):

    > masz racje.Poprostu pracodawcy maja za duży wybór wiedząc jaka jest sytuacja
    > na rynku pracy.Poprostu niech sobie najlepiej zatrudni studenta ekonomi

    Może wybierają ludzi, którzy nie robią błędów ortograficznych i jak im się
    raz powie, żeby cięli cytaty, to po prostu to robią? I uczą się od innych,
    np. pisania pod cytatem??

    MSPANC,

    JoP

  • 22. Data: 2003-03-18 17:10:30
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców - UWAGA NA ZŁODZIEJA
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    anorax <a...@p...fm> napisał(a):

    Ciekawy tekst pojawił sie na pl.comp.lang.pl i pl.comp.os.linux.programowanie

    Komentarz jak w temacie.

    Książki HELION-u
    Autor: anorax a...@p...fm
    Data: 18-03-2003, 13:53:48
    + pokaż pełen nagłówek

    Sprzedam płytke(600MB) z 52 pełnymi książkami wydawnictwa HELION. Wartość
    rynkowa pozycji ponad 900zł!!!!.Zainteresowanych prosze o kontakt pod
    a...@p...fm

    oczywiście wysyłam spis

  • 23. Data: 2003-03-18 17:57:05
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    pl.comp.os.linux.programowanie

    > Komentarz jak w temacie.

    Masz z nim spolke, ze tak wszystkie namiary powielasz?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 24. Data: 2003-03-18 19:24:14
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: l...@p...onet.pl

    Wiesz co larry, mam do Ciebie prosbe, przeczytaj jeszcze raz to co napisales i
    zastanow sie nad tym!

  • 25. Data: 2003-03-18 19:26:30
    Od: "Larry" <l...@N...wp.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz co larry, mam do Ciebie prosbe, przeczytaj jeszcze raz to co napisales i
    > zastanow sie nad tym!

    Zawsze robie to przed wyslaniem posta.
    Masz argument? Pisz!

    Larry

  • 26. Data: 2003-03-19 05:37:50
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "anorax" <a...@p...fm> writes:

> [...]
    > stawiaja przez ewentualnymi pracownikami to padam.Przecież człowiek który
    > np.zna dobrze 3 języki programowania, ma opanowany jeden język np.angileski
    > i ma doświadczenie rok czy dwa w zawodzie nie może zarabiać 800zł brutto czy
    > tez być na prowizji czy umowie o dzieło czy zlecenie.przecież to jest
    > śmiechu warte.Poprostu pracodawca coniektórym poprzewracało sie w
    > głowach.Naprawde nieraz wymagania co do oferowania pakietów przez pracodawce
    > sa tragiczne.Dlaczego tak jest.jak np człowiek który ukończył szkołe średnia

    dlatego, ze sytuacja gospodarcza w polsce jest bardzo kiepska i jest
    znacznie mniej miejsc pracy (no przynajmniej w pewnych sektorach), niz
    ludzi sie o nie
    ubiegajacych. proste?

    przyczepianie sie do pracodawcow nic tu nie zmieni. czy ty jakbys mial
    do wyboru 10 ofert pracy, to wybrlbys ta, gdzie ci oferuja najnizsza
    stawke??? przeciez nie. wzialbys prawdopodobnie ta najlepsza, zarowno
    jesli chodzi o pieniadze jak i inne wzgledy.

    to co sie dziwisz pracodawcy, ze stawia takie wynmagania i malo placi
    - skoro ZNAJDUJE takich, co sie godza na te warunki?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 27. Data: 2003-03-19 05:42:54
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "joik" <j...@h...pl> writes:

> [...]
    > doprowadza, ze w koncu zatrudniaja zuczka, ktoremu tez nie pasuja takie
    > grosze, ale robi robi i robi i cieszy sie ze robi.
    > Ale spojrzcie na stomatologow. Chociaz konkurencja wsrod nich tez jest duza
    > (trzeba przyznac ze gabinetow jest naprawde sporo i w duzych miastach i w
    > malych miasteczkach rowniez), to ceny uslug sa wysokie. Przeciez logiczne
    > wydaje sie, ze oni powinni obnizac ceny i przescigac sie w zdobywaniu
    > pacjentow, a jednak nie! Trzymaja sie swojego. Ceny od 60 do xxxx zl !
    > Przeciez to duzo! A czy co tydzien, co miesiac chodzi sie do stomatologa?

    a przyszlo ci do glowy, ze zeby otworzyc gabinet stomatologiczny, to
    musisz zainwestowac w sprzet, lokal, preparaty, kogos, kto bedzie ci
    prowadzil rejestracje pacjentow, ksiegowosc, kupowal materialy (w
    koncu plomb w zebach nie robia z plytek nchodnikowych, nie?) etc?

    ze konkurencja jest, to widac po cenach: od trzycyfrowych do
    czterocyfrowych.

    > Pomyslcie jak czesto odwiedzacie go? Oni trzymaja sie twadro swojego, a
    > kazdy z nas przyjal ze trzeba wydac tyle na zeba i nie przyjmuje to za
    > standard. Szkoda ze nie nauczona pracodawcow tego samego w przypadku
    > hydraulikow, informatykow czy fryzjerow. Gdyby on trzymali sie przyzwoitych,
    > proporcjonalnych do swojej pracy wynagrodzen to dzis nei doszloby do tego ze
    > ktos zarabia smieszne 500 zl a drugi mu radzi "ciesz sie i zdobywaj

    idz czlowieku, przeczytaj jakis podrecznik do ekonomii, a potem sie
    zastanow nad tym co piszesz.

  • 28. Data: 2003-03-19 05:46:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anna" <a...@w...pl> writes:

    > Hej hej a czy Ty przypadkiem nie masz zbyt zanizonych ambicji?
    > Dlaczego Polacy to jedna z najtańszych sił roboczych na świecie? Odpowiedx:

    to chyba tylko jak pracuja na czarno i za granica swojaego wlasnego
    kraju.
    bo koszty pracy w polsce (legalnej, a wiec z zusem, podatkiem i
    tysiacem innych rzeczy) sa bardzo wysokie. przegrywamy nawet z
    czechami i slowakami.

  • 29. Data: 2003-03-19 09:14:28
    Od: "Lukasz Lechert" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > idz czlowieku, przeczytaj jakis podrecznik do ekonomii, a potem sie
> [...]

    Zalecam raczej Pani poszerzyc wiedze ekonomiczna.
    Problem tu przedstawiony raczej mozna ujac w ten sposob.
    Kto jak sie sprzeda tak ma (nawet mslac o grupie ludzi - calej grupie
    zawodowej), to tak jak najstarszy zawod
    kobiecy, sa podobno te ekskluzywne i te z ulicy, te z ulicy
    pierd... sie gdzie popadnie i za grosze, a te ekskluzywne robia
    podobna robote tylko w lepszych warunkach.

    PS.
    Jesli Pani sie latwo denerwuje, prosze nie odpisywac ze korzystam czasmi
    z uslug tej grupy zawodowej. .-)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 30. Data: 2003-03-19 09:58:53
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > pl.comp.os.linux.programowanie

    > Masz z nim spolke, ze tak wszystkie namiary powielasz?

    Nie jestem. Moja intencją było wyrażenie dezaprobaty dla takich praktyk.

    Poza tym, może to być też głos w dyskusji, dlaczego niektórzy ludzie nie mogą
    znaleźć pracy (mam na myśli osobę, która zaczęła ten wątek) lub szybko ja
    tracą. Niewykluczone, że poprzednim miejscem pracy tego człowieka było
    właśnie wydawnictwo Helion.