PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chore wymagania pracodawców

  • 11. Data: 2003-03-18 14:53:40
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców
    Od: "anorax" <a...@p...fm>

    Do Joik.
    Powiem Ci szczerze że nasz kraj jest tak tępy,a raczej politycy co nim
    rządzą że szkoda gadać.Przecież taki IDIOTA Leszek Miller wchedł do
    rządu,omal sie nie spalił z zapału do tego co to on ne zrobi,zakrywała sie
    niepowodzeniami poprzedniego rządu, a sam gówno zrobił.Poprostu zaprowadził
    nasz kraj w większą zapaść.Przeciez normalnie myślący i inteligentny
    człowiek(do któreo sie Miller nie zalicza) wie że wejście do UE nie ożywi
    naszej gospodarki, tak jak ten baran myśli.On tylko za wszelką cene chce tam
    wejść , apotem jakość to bedzie.Przeciez tak myśli tylko osioł i
    złodziej-czyli Miller.Jak mozna być tak zacofanym człowiekiem.I tacy właśnie
    ludzi decydują o tym co my młodzi bedziemy robić w przyszłosci i jak
    bedziemy zyć,na jakiej stopie życiowej.nic dziwnego że Polska jest sto lat
    za murzynami skoro taki dobrej klasy specjalista czy naukowiec woli jechać
    na zachód i zarabiać trzy lub cztery razy więcej, ne mając przed sobą
    strachu że 'może jutro strace prace".Uważam że do tego rządu powiniem wejść
    jakiś gość ,poświęcić sie i powybijać ludzi myślących tak jak nasz
    głupkowaty premier

  • 12. Data: 2003-03-18 14:55:49
    Od: "Larry" <l...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hej hej a czy Ty przypadkiem nie masz zbyt zanizonych ambicji?
    > Dlaczego Polacy to jedna z najtańszych sił roboczych na świecie? Odpowiedx:
    > Bo nikt nie nauczyła nas cenic swoja prace!!!!!!!!!!!! Osiemset zł to nawet
    > nie zapomoga !!!!!!!!!!! Spróbuj za to wyzyc bez pomocy mamuski!

    Droga Aniu, chcialbym zeby tak bylo jak piszesz. Ale sam autor watku rysuje
    jakie sa realia. A dzieje sie to nie dlatego, ze ludzie sie nie cenia.
    To regula konkurencji. A na rynku pracy jest ona dzis ogromna. I to nie z winy
    pracobiorcow ani pracodawcow...

    Larry

  • 13. Data: 2003-03-18 14:56:03
    Od: "anorax" <a...@p...fm>

    no właśnie dlatego uważam że Polska to śmietnik i trzeba stąd uciekac po
    studiach.I juz lepiej bede miał w Legii Cudzoziemskiej niż w tym syfie.jak
    ja mam cholera kiedyś utrzymac rodzine na godziwym poziomie?Miller to osioł
    który jest temuwinien podobnie jak wszyscy politycy rządzący w naszym kraju
    od 12 lat.LEPPER na prezydenta

  • 14. Data: 2003-03-18 14:59:35
    Od: "Larry" <l...@N...wp.pl>

    Użytkownik "anorax" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    Tnij cytaty na milosc boska !!!
    I odpowiadaj pod nimi.

    Larry

  • 15. Data: 2003-03-18 15:00:06
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach

    Święta racja, z tymi wymaganiami to jest naprawdę chore, ale chyba sporo
    prawdy jest w tym, jak ktoś napisał: "wpiszmy w ofercie pracy jeden język
    więcej to będzie mniej kandydatów".

  • 16. Data: 2003-03-18 15:02:24
    Temat: Re: Chore wymagania pracodawców (długie)
    Od: d...@o...pl

    > Zastanawia mnie tylko jedno w dzisiejszych czasch na polskim rynku....

    mnie to raczej nie śmieszy
    szczerze mówiąc wkurza mnie to i to bardzo
    przegladając wczorajsz gazete
    doszłam o wniosku że nie mozna znaleźć juz chyba pracy
    na konkretne stanowisko
    i liczyć na o że bedzie mozna zjmowac sie zadaniami adekwatnymi do tego
    stanowiska
    szukam pracy w dziale ksiegowosci, kadr ewentualnie jako asystentka
    znam dwa jezyki (niestety nie biegle - nawet pomoc księgowego musi umiec znać
    angielski biegle - i nie chodzi tu o firme mdz.nar)
    mam skończone studia i mam doswiadczenie
    ale zauwazyłam że teraz nawet główny księgowy
    (to w końcu porzadne stanowisko)
    ma pensje motywacyjna
    chyba się nie znam ale od czego może byc uzalezniona pensja księgowego?
    od sprzedazy czy od nalezności które księgowy musi windykować?
    ale wtedy to nie jest stanowisko księgowego!
    faktycznie rynek nam sie psuje
    kiedy szuka się osoby na stanowiko sekretarki
    to musi ona znać biegle angielski (drugi jezyk mile widziany)
    zagadnienia z wielu dziedzin, podawac kawke,
    mieć miła aparycje i kilka innych miłych zalet,
    a najlepiej zeby w wolnym czasie pozyskiwała klientów
    (ma byc przeciez dyspozycyjna więc może to robic po pracy)
    szkoda słów....
    i w końcu znajduja dziewczyne po studiach
    i przyjuja ja za min. pensje
    a ona myśli że pana boga za nogi złapała
    bo później obiecali jej podwyżkę
    ale póxniej okazuje sie ze syt. firmy jest cięzka
    wiec dalej pracuje za marne pieniądze
    taka prawda
    i nie jest to jakiś odosobniony przypadek
    na prawde szkoda gadać

  • 17. Data: 2003-03-18 15:12:57
    Od: "anorax" <a...@p...fm>

    masz racje.Poprostu pracodawcy maja za duży wybór wiedząc jaka jest sytuacja
    na rynku pracy.Poprostu niech sobie najlepiej zatrudni studenta ekonomi lub
    księgową która ma OXFORD, Cambridge,5 letni staż trzy języki,sexowny wygląd,
    to wtedy dziewczna moze dostanie stała prace i stały zarobek -jaieś 100 zł
    brutto góra-taka jest prawda.nie jesteśmy koniami roboczymi i geniuszami do
    nieraz śmiechu wartych prac

  • 18. Data: 2003-03-18 15:40:20
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    > Wszystko prawda. Aby jednak porownanie bylo w pelni adekwatne do sytuacji,
    > to musialyby nagle wszytkim przestac psuc sie zeby. Ot, po prostu ludzie
    > sporadycznie odwiedzaja denstyste. I co wtedy zaczna robic dentysci?

    > Gospodarka staje, poglebia sie recesja, obrot pieniadza maleje, brak
    inwestycji,
    > brak miejsc pracy. A cialo czy zeby leczyc musisz zawsze. Tam koniuktura
    nigdy
    > nie ustanie, a wrecz zacznie rosnac.

    > Larry

    Uwazam, ze podobnie jak zęby (trzeba leczyc) tak samo trzeba rury naprawiac
    i dachy naprawiac i programy komputerowe pisac i wiele innych rzeczy !

    Nadal pozostaje przy swoim ze kazdy zawod moglby byc na tym "poziomie" co
    juz wspominani stomatolodzy, gdyby dobrze rozegrac to w przeszlosci, calkiem
    nei dawnej.

    Pozdrawiam :)

    joik

  • 19. Data: 2003-03-18 15:42:27
    Od: "Larry" <l...@N...wp.pl>

    > Uwazam, ze podobnie jak zęby (trzeba leczyc) tak samo trzeba rury naprawiac
    > i dachy naprawiac i programy komputerowe pisac i wiele innych rzeczy !

    A ja sie nie zgadzam. Jesli ktos nie ma pieniedzy lub ochoty na kupienie
    programu komp. to nie bedzie sensu, by pisac nastepne, a zatem nie bedzie
    popytu na informatyka.

    Larry

  • 20. Data: 2003-03-18 16:07:46
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    Yyyy czy ja dobrze rozumeim ze sprowadzasz wszystko do takiej postaci :
    nastapi rezygnacja ze wszystkiego i w slrajnym przypadku bedziemy sie tylko
    leczyc i karmic ? wg mnie jesli juz powstalo cos takiego jak informatyka to
    bedzie, i inne rzeczy rowniez :) bez przesady, ludzie, chyba tak zle nie
    jest zeby sie COFAC w rozwoju! rozumiem oszczednosci i tego typu akcje ale
    nei cofanie ! :)

    Pozdrawiam :)

    joik