PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chore wymagania pracodawców
    Date: 18 Mar 2003 21:37:50 -0800

    "anorax" <a...@p...fm> writes:

    > Zastanawia mnie tylko jedno w dzisiejszych czasch na polskim rynku
    > pracy.Zastanawia i smieszy troche zarazem.Bo jak spoglądam nieraz na
    > ogłoszenia w sprawie pracy i widze jakie wymagania niektórzy pracodawcy
    > stawiaja przez ewentualnymi pracownikami to padam.Przecież człowiek który
    > np.zna dobrze 3 języki programowania, ma opanowany jeden język np.angileski
    > i ma doświadczenie rok czy dwa w zawodzie nie może zarabiać 800zł brutto czy
    > tez być na prowizji czy umowie o dzieło czy zlecenie.przecież to jest
    > śmiechu warte.Poprostu pracodawca coniektórym poprzewracało sie w
> [...]

    dlatego, ze sytuacja gospodarcza w polsce jest bardzo kiepska i jest
    znacznie mniej miejsc pracy (no przynajmniej w pewnych sektorach), niz
    ludzi sie o nie
    ubiegajacych. proste?

    przyczepianie sie do pracodawcow nic tu nie zmieni. czy ty jakbys mial
    do wyboru 10 ofert pracy, to wybrlbys ta, gdzie ci oferuja najnizsza
    stawke??? przeciez nie. wzialbys prawdopodobnie ta najlepsza, zarowno
    jesli chodzi o pieniadze jak i inne wzgledy.

    to co sie dziwisz pracodawcy, ze stawia takie wynmagania i malo placi
    - skoro ZNAJDUJE takich, co sie godza na te warunki?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net