PracaGrupypl.praca.dyskusjeCholerne bezrobocie???? › Re: Cholerne bezrobocie????
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cholerne bezrobocie????
    Date: Sat, 5 Jun 2004 23:10:30 +0200

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:c9t7ai$fs6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiesz, jak Ci szkoda słów, to może po prostu nie pisz. :-)

    No wlasnie, na tym mialu bedzie moj EOT.

    > Moją też, zwłaszcza od czasu, gdy się nadziałem na pracodawcę, który
    > najpierw ustalił ze mną jedno, a potem w praniu wyszło co innego.

    No to jak sie zaczyna od zgody na niejednoznacznosci to juz jest glupota.

    > Wiesz, no może mnie nie zrozumiałeś - ja mówiłem o tym, co jest w
    > ogłoszeniu. Nie wiem co było explicite w ogłoszeniu, bo Głos Netu nie
    > napisał czy streszcza rozmaite fakty, czy swoje ogłoszenie i dokładnie
    > to co w nim podał.

    Napisal, ze w ogloszeniu bylo 2,5 plus duzy plus, dla mnie to jest 2,5 i nie
    ma sie co dziwic, ze chetni nie przyjda - jesli spacjalista dorej klasy
    zaczyna od 5. A wymagania kolesia byly rozmaite bo i programowanie i
    administracja, w dodatku i lunux i winda.

    > Niektóre firmy mają dość złożony system wynagradzania i czasem nie
    > nadaje się on raczej do streszczenia w ogłoszeniu. Poza tym może być
    > sytuacja w której po prostu z góry nie wiadomo jakie warunki
    > zaproponować konkretnemu kandydatowi, bo poza konieczmością płacenia
    > wypłaty dochodzi ryzyko związane z zatrudnieniem kandydata - że się nie
    > sprawdzi, mimo wstepnych dobrych zapowiedzi, że nie będzie mu pasować,
    > że ma określoną sytuację zyciową i tak dalej.

    Ze jak? Faktycznie szkoda slow. Przeciez sprawa jest prosta wymagania-placa
    i koniec, jak sie nie sprawdzi to konczy na okresie probnym albo i
    wczesniej, a rzecza rekrutujacego jest maksymalnie sprawdzic goscia przed
    przyjeciem. A co sie dzieje z sytuacja zyciowa nie mamy na to wplywu i to
    dotyczy pracobiorcy i pracodawcy, nie ma zyciu na nic gwarancji jesli ktos
    mysli inaczej to zapewne rozczarowan mu nie zbraknie.

    EOT