PracaGrupypl.praca.dyskusjeCholerne bezrobocie???? › Re: Cholerne bezrobocie????
  • Data: 2004-06-06 18:30:50
    Temat: Re: Cholerne bezrobocie????
    Od: "tofik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c9qei6$eun$1@news.onet.pl...

    > niestety miałem ten sam problem ... ostatecznie posade otrzymał obywatel
    > kazachstanu [a nie jest to takie proste zatrudnić legalnie cudzozimca]....

    No wlasnie ponizej duzo napisano o tym, ze absolwenci polskich uczelni maja
    jedynie wiedze teorytyczna, a praktyczna bardzo mizerna. A jak to jest u
    mlodych inzynierow w innych krajach? Moze ktos mial w tym temacie jakies
    porownanie? Czy takie osoby prezentuja wyzszy poziom? Slyszalem, ze Rosjanie
    to najlepsi informatycy, ale pytam takze o absowentow z UE i USA. Czy Polacy
    juz ba starcie sa na gorszej pozycji, bo taki jest poziom nauczania? Czy to
    pracodawcy maja zbyt wielkie wymagania?