PracaGrupypl.praca.dyskusjeCholerne bezrobocie???? › Re: Cholerne bezrobocie????
  • Data: 2004-06-08 20:45:38
    Temat: Re: Cholerne bezrobocie????
    Od: slimak <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jedyne co tutaj moge powiedziec to to ze w 100% popieram to co zostalo
    napisane powyzej. I tylko sie pytam kiedy pracodawcy zaczna umieszczac
    ogloszenia ktore beda zawieraly wiecej informacji, kiedy beda podawane
    realne kwoty za realne zadania a nie - umiej wszystko dostaniesz jak
    najmniej :/
    Jakies czas temu (oj chyba dluzszy :P ) szukalem pracy dla
    poczatkujacego informatyka - konkretnie administracja jakas siecia,
    helpdesk - ogolnie aby zaczac gdzies prace bo wiadomo pracodawcy
    wymagaja doswiadczenia no wiec chcialem zaczac je zdobywac - znalazlem
    fajne ogloszonko, firma szukala informatyka mial opiekowac sie siecia w
    biurze (wiec wnioskowalem ze kilka komputerow pewnie z winda i jakis
    mini serwerek na dslu) ok spelniam te wymagania - wyslalem aplikacje,
    zadzwonil telefon umowilem sie na rozmowe - pojechalem na miejsce,
    pomijajac to ze moj przyszly potencjalny pracodawca spoznil sie na
    spotkanie 30 min i nie powiedzial slowa o tym ze sie spoznil (wiem nie
    musi mi sie tlumaczyc ale milo by bylo uslyszec sorry stalem w korku czy
    chocby przepraszam dlugo pan czeka?) uslyszalem tylko dzien dobry
    zapraszam do pokoju obok - pozniej dowiedzialem sie ze praca informatyka
    to nic innego jak praca w handlowca :/ a text ktory uslyszalem powalil
    mnie na kolana - wie pan napisalem informatyka w ogloszeniu ale w
    gruncie rzeczy szukam handlowca :/ i teraz ja sie pytam czy nasi
    pracodawcy sa powazni?