PracaGrupypl.praca.dyskusjeCholerne bezrobocie???? › Re: Cholerne bezrobocie????
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cholerne bezrobocie????
    Date: Sat, 5 Jun 2004 15:52:15 +0200

    news:0b00.000010d1.40c0b22d@newsgate.onet.pl...
    > Motto: "Ludzie! Tam [Zachod] jest takie bezrobocie, ze w niektorych
    rodzinach
    > od kilku pokolen nikt nie pracowal!" (Pietrzak, 1983)
    >

    > Witam,
    >
    > Posta pisze przede wszystkim ku przestrodze innym pracodawcom.

    Echhh, skad ja to wszystko znam, ci fachowcy od Oracli (bo kilka razy
    przechodzili obok serwara, na ktorym to bylo zainstalowane), ci eksperci od
    Javy (bo na cwiczeniach narysowali kilka debilnych trojkatow i kolek...).

    Ci, ktorzy sa dosc kreatywni i potrafia sie uczyc szybko dochodza do
    sensownych stanowisk i sensownych zarobkow. I oni nie szukaja pracy, bo w
    pewnym momencie kasa staje sie mniej wazna od mozliwosci zajmowania sie
    ciekawymi tematami.

    Cala lotna jak kilo gwozdzi reszta nie moze zrozumiec, ze po prostu nie
    nadaje sie do samodzielnej (wiec dobrze platnej) pracy w tym zawodzie. I
    zamiast starac sie znalezc swoje miejsce, adekwatne do wiedzy i zdolnosci
    pisze pierdoly w CV majac nadzieje, ze ktos sie da nabrac...

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P