PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce zalozyc firme

  • 1. Data: 2004-02-13 20:27:23
    Temat: Chce zalozyc firme
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

    No narazie mam tylko takie male plany :-)
    Powiedzcie mi ile bede musial placic tych wszystkich skladek ??
    Te Zusy, Podatki, i nie wiem co tam jeszcze.
    Pytam sie poniewaz chce wyliczyc czy bedzie mi sie to wszystko wogole
    oplacalo.
    Licze na konkretne odpowiedzi :) Dzieki

    Darek B
    Centrum SMS [ www.darek.pl & www.ems.pl ]

  • 2. Data: 2004-02-13 21:07:00
    Temat: Re: Chce zalozyc firme
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    > Pytam sie poniewaz chce wyliczyc czy bedzie mi sie to wszystko wogole
    > oplacalo.

    Duuuuzo!
    Zalezy oczywiscie co i jak bedziesz robil.
    Zusu najnizszego jest okolo 650 zl (idzie to w koszty oczywiscie).
    Jesli bedziesz Vatowcem - oddajesz naliczona vay, odliczajac sobie od
    niego Vat z kosztow.
    Od tego co zostanie podatek (jak 1 prog to 19%)
    No i reszta to zysk, jak cos zostanie :)

    Pzdr - Tomek

  • 3. Data: 2004-02-13 21:41:35
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

> [...]
    > niego Vat z kosztow.
    > Od tego co zostanie podatek (jak 1 prog to 19%)
    > No i reszta to zysk, jak cos zostanie :)

    Ojej az 650zl ??
    Powiedzmy ze czystego zysku na miesiac bede mial ok 600-700zl
    To przy takich sumach nie ma jakis mniejszych oplat ??
    Sa jakies ulgi dla studentow czy cos takiego nie istnieje ??

  • 4. Data: 2004-02-13 21:46:40
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Darek 'Kobe' Dariush:

    > Ojej az 650zl ??

    tak, ale nie martw sie sa plany zwiekszenia abonamentu

    > Powiedzmy ze czystego zysku na miesiac bede mial ok 600-700zl
    > To przy takich sumach nie ma jakis mniejszych oplat ??

    abonament jest taki sam dla wszystkich, jesli masz zarobku 700 zl to zysk
    wyniesie 50 zl, moze zainteresuj sie jakas umowa zleceniem, albo o dzielo

    > Sa jakies ulgi dla studentow czy cos takiego nie istnieje ??

    nic z tych rzeczy, ulgi to masz na karnet do kina albo na MPK - 650 zl i
    koniec

    --
    xfenit

  • 5. Data: 2004-02-13 22:00:41
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

    > tak, ale nie martw sie sa plany zwiekszenia abonamentu

    Poprostu super - ale to Polska wiec sie nie dziwie :(

    > abonament jest taki sam dla wszystkich, jesli masz zarobku 700 zl to zysk
    > wyniesie 50 zl, moze zainteresuj sie jakas umowa zleceniem, albo o dzielo

    Chce sprzedawac troszke na aukcjach internetowych. Mam juz nawet pomysl co
    by mialo wziecie - Ale czy na aukcje internetowe wytstarczy umowa zlecenie
    czy o dzielo ? Jesli tak to co mam zrobic ?

    > nic z tych rzeczy, ulgi to masz na karnet do kina albo na MPK - 650 zl i
    > koniec

    :(

    PS: Co sadzicie o tym --> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21235336
    Naprawde istnieje jakis sposob czy to jakis blef ??

  • 6. Data: 2004-02-13 22:03:17
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Fri, 13 Feb 2004 22:46:40 +0100, xfenit wrote:

    > nic z tych rzeczy, ulgi to masz na karnet do kina albo na MPK - 650 zl i
    > koniec
    a jednak: 1sza praca: www.1praca.gov.pl - dla absolwentow
    rok zwolnienia z placenia skladek
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2004-02-13 22:07:13
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    jelen:

    > a jednak: 1sza praca: www.1praca.gov.pl - dla absolwentow
    > rok zwolnienia z placenia skladek

    zgadza sie, powstaja jakies niesmiale proby pobudzenia przedsiebiorczosci
    naszych absolwentow, ale taka akcja to jawi mi sie raczej jak promocja,
    ktora dzis jest a jutro jej nie bedzie

    poza tym nasz kolega jest jeszcze studentem

    --
    xfenit

  • 8. Data: 2004-02-13 22:09:19
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Darek 'Kobe' Dariush:

    > Chce sprzedawac troszke na aukcjach internetowych. Mam juz nawet pomysl co
    > by mialo wziecie - Ale czy na aukcje internetowe wytstarczy umowa zlecenie
    > czy o dzielo ? Jesli tak to co mam zrobic ?

    oj duzo jest sposobow :D, spytaj sie babci czy sie zgodzia otworzyc firme na
    nia, zatrudnij sie gdzies na stale :), zapisz sie do KRUSU itp

    --
    xfenit

  • 9. Data: 2004-02-13 22:09:48
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Fri, 13 Feb 2004 23:07:13 +0100, xfenit wrote:

    > poza tym nasz kolega jest jeszcze studentem
    jesli 1szego roku to sie lapie jako absolwent szkoly sredniej
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 10. Data: 2004-02-13 22:12:20
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    jelen:

    > jesli 1szego roku to sie lapie jako absolwent szkoly sredniej

    a co potem? :(

    abonament i tak w koncu bedzie musial placic

    Twoje rozwiazanie jest dobre jak najbardziej na jakis krotki biznes :D

    --
    xfenit