PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie przy umowie na 6 miesięcy

  • 1. Data: 2004-02-13 20:42:16
    Temat: Wypowiedzenie przy umowie na 6 miesięcy
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    Cześć!

    Chciałbym zasięgnąć porady osób znających się na rzeczy.
    Jaki jest okres wypowiedzenia przy umowie na czas określony 6 miesięcy.
    Znalazłem w kodeksie zapisy dotyczące wypowiedzenia przy umowie
    do 3 miesięcy oraz przy umowie powyżej 6 miesięcy. Czy przy umowie >=3mce i
    <=6 mcy
    jest to jakoś określone w kodeksie pracy???
    Pytanie drugie: Który kodeks obowiązuje podczas regulacji takich kweti jak
    ta ww.
    Czy ten, który obowiązywał jak się zawiązywało umową czy ten obecny.

    z góry dzięki za odpowiedzi

    Tomasz

  • 2. Data: 2004-02-14 06:38:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie przy umowie na 6 miesięcy
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    Zgodnie z Kodeksem pracy umowa zawarta na czas określony do 6 miesięcy nie
    podlega wypowiedzeniu przez żadną ze stron. Umowę taką można rozwiązać na
    mocy porozumienia stron lub na podstawie art. 52 Kp

    Obowiązują przepisy Kp. aktualnego w chwili rozwiązywania umowy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-16 21:23:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 13 Feb 2004 21:42:16 +0100, "Tomek" <n...@w...pl>
    zakodował:

    >Cześć!
    >
    >Znalazłem w kodeksie zapisy dotyczące wypowiedzenia przy umowie
    >do 3 miesięcy oraz przy umowie powyżej 6 miesięcy.

    A możesz podać ten zapis dotyczący umowy o pracę NA CZAS OKREŚLONY do
    3 miesięcy??

    Bo wg mojego stanu wiecy jerzboro ma rację.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2004-02-16 21:31:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-16 22:23, osoba przedstawiająca się jako "Kaizen" napisała co
    następuje:

    > A możesz podać ten zapis dotyczący umowy o pracę NA CZAS OKREŚLONY do
    > 3 miesięcy??

    Jest taki paragraf w KP ale dotyczy tylko umów na okres próbny (być może
    Tomek nie zwrócił uwagi).

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /