PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce zalozyc firme

  • 21. Data: 2004-02-14 12:38:20
    Temat: Re: Chce zalozyc firme
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 23:00, osoba przedstawiająca się jako "Darek 'Kobe'
    Dariush" napisała co następuje:

    > Chce sprzedawac troszke na aukcjach internetowych. Mam juz nawet pomysl co
    > by mialo wziecie - Ale czy na aukcje internetowe wytstarczy umowa zlecenie

    Hmm... Do Allegro DG? A jaki procent allegrowiczów posiada coś takiego?
    W ogromnej większości przypadków jest po prostu wymiana towaru na kasę.
    Osoby, które wystawiają faktury (nieliczne, choć coraz więcej) mają
    działalność w zupełnie innym celu. Allegro jest w ich wypadku tylko
    uzupłenieniem kanałów dystrybucji towarów lub usług.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 22. Data: 2004-02-14 21:35:46
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    Darek 'Kobe' Dariush wrote in message ...
    >Z tego co sie dowiedzialem to ciezko bedzie mi zalozyc jakas firme zeby
    >placic takie sumy (chodzi o skladki)

    Najpierw wygeneruj jakis dochod a potem sie martw jak to zalegalizowac !

    ---

  • 23. Data: 2004-02-14 22:18:09
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Pe.Ka:

    > Pod warunkiem, że akurat nie występuje zbieg śwadczeń.

    tak, tak, zgadza sie, przeciez mu poradzilem, aby firme na babcie zalozyl :D

    --
    xfenit

  • 24. Data: 2004-02-14 22:22:07
    Od: "Witold Rodzen [tower]" <w...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co sie dowiedzialem to ciezko bedzie mi zalozyc jakas firme zeby
    > placic takie sumy (chodzi o skladki)

    Praktyczna kolej rzeczy przy "zakładaniu" firmy jest dokładnie odwrotna niż
    Twoja wersja.
    Jeśli nie masz pewności że to co będziesz robił pozwoli Ci na opłacenie
    wszystkich koniecznych sładek
    wykonaj to na umowe zlecenie

    od samego założenia firmy niczego nie zarobisz ;)

    pozdrawiam

    Witold Rodzeń
    www.gsmteam.pl

  • 25. Data: 2004-02-15 03:19:17
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

    > wykonaj to na umowe zlecenie

    Ale czy idzie wykonac umowe zlecenie z serwisem aukcyjnym ?