PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce zalozyc firme

  • 11. Data: 2004-02-13 22:20:14
    Temat: Re: Chce zalozyc firme
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

    > oj duzo jest sposobow :D, spytaj sie babci czy sie zgodzia otworzyc firme
    na
    > nia, zatrudnij sie gdzies na stale :), zapisz sie do KRUSU itp

    Czy mozesz zdradzic te najlepsze sposoby ? ;]
    Najlepiej dokladnie - bo bede kombinowal :P

  • 12. Data: 2004-02-13 22:25:06
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Darek 'Kobe' Dariush:

    > Czy mozesz zdradzic te najlepsze sposoby ? ;]

    jest jeden - zwieksz zyski, wrzuc wszystko w koszta, przy dobrym nastwieniu
    bedziesz mial zysk 0 zl i kupe kasy :)

    > Najlepiej dokladnie - bo bede kombinowal :P

    tylko uwazaj na Urzad Skarbowy - urzednicy nie odpowiadaja za swoje decyzje
    :D

    --
    xfenit

  • 13. Data: 2004-02-13 22:25:31
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Fri, 13 Feb 2004 23:12:20 +0100, xfenit wrote:

    > a co potem? :(
    > abonament i tak w koncu bedzie musial placic
    > Twoje rozwiazanie jest dobre jak najbardziej na jakis krotki biznes :D
    albo na poczatek
    pozniej mozna sie rozkrecic przeciez i zarabiac wiecej
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 14. Data: 2004-02-13 22:26:57
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

    > tylko uwazaj na Urzad Skarbowy - urzednicy nie odpowiadaja za swoje
    decyzje
    > :D

    Ok :-)

  • 15. Data: 2004-02-13 22:27:10
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Fri, 13 Feb 2004 23:20:14 +0100, Darek 'Kobe' Dariush wrote:

    > Czy mozesz zdradzic te najlepsze sposoby ? ;] Najlepiej dokladnie - bo
    > bede kombinowal :P

    zalozyc lub kupic spolke prawa handlowego i zatrudnic sie jako
    jednoosobowy zarzad bez prawa do wynagrodzenia ;-)
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 16. Data: 2004-02-13 22:27:47
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl>

    Z tego co sie dowiedzialem to ciezko bedzie mi zalozyc jakas firme zeby
    placic takie sumy (chodzi o skladki)

  • 17. Data: 2004-02-14 10:56:49
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/13/2004 11:27 PM, jelen wrote:

    > zalozyc lub kupic spolke prawa handlowego i zatrudnic sie jako
    > jednoosobowy zarzad bez prawa do wynagrodzenia ;-)

    No, ZUS wtedy płacisz "normalnie", a pensji sobie nie, prezesem możesz
    być jedynie społecznie. A jakbyś miał druga spółkę, to drugi, jak DG, to
    trzeci itd. Ustawodawca założył, że przy kilkunastu wymiękniesz.

    Chłopaki i dziewczyny po WUML wiedzą, jak zorganizowac nam zycie, by
    było weselej.

    Pzdr: Catbert

  • 18. Data: 2004-02-14 12:31:46
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 22:07, osoba przedstawiająca się jako "Fumfol" napisała co
    następuje:

    > Zusu najnizszego jest okolo 650 zl (idzie to w koszty oczywiscie).

    Tak żeby dokładnie było to składki na społeczne odlicza się od dochodu a
    część zdrowotnej w wysokości do 7.75% podstawy od podatku.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 19. Data: 2004-02-14 12:33:03
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 22:41, osoba przedstawiająca się jako "Darek 'Kobe'
    Dariush" napisała co następuje:

    > Powiedzmy ze czystego zysku na miesiac bede mial ok 600-700zl

    To chyba nieźle. Prawda? Ja przynajmniej rozumię czysty zysk jako kwotę,
    która zostaje po odliczeniu wszelkich obciążeń (ZUS, koszty prowadzenia
    działalności, podatek dochodowy) ;)

    _ _ _

  • 20. Data: 2004-02-14 12:35:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 22:46, osoba przedstawiająca się jako "xfenit" napisała co
    następuje:

    > abonament jest taki sam dla wszystkich, jesli masz zarobku 700 zl to zysk

    Pod warunkiem, że akurat nie występuje zbieg śwadczeń. Jeśli oprócz DG
    ma się jeszcze etat na którym zarabia się co najmniej najniższą krajową
    to przy DG opłaca się tylko ub. zdrowotne, prawie całe odliczane od
    podatku, więc obciążenia z tyt. ZUS spadają do kilku zł. miesięcznie.

    _ _ _