PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chałupnictwo

  • 1. Data: 2003-02-08 16:39:31
    Temat: Chałupnictwo
    Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl>

    Witam!
    Jezeli ktos tym sie zajmowal to prosilabym o poinformowanie czy to jest
    oplacalne. Jestem studentka studiow dziennych i chcialabym troche odciazyc
    rodzicow.

    MałgosiaM

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    m...@2...pl

  • 2. Data: 2003-02-08 16:40:13
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Krótko - NIE. Długo - http://groups.google.com.pl/
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2003-02-08 16:52:54
    Od: Piotrek Bębenek <p...@o...pl>

    > Jestem studentka studiow dziennych i chcialabym troche odciazyc
    > rodzicow.

    hm.. Małgosiu - a moze zastanow sie nad jakimis korepetycjami?
    studiujesz - zatem w jakiejs dziedzinie napewno jestes swietna (a
    przynajmniej bardzo dobra ;-]) - moi rodzice posylaja czesto mlodszych
    braci na "korki" do roznych studentow (matma, chemia - z angielskiego
    sam daje 'douczki' :-]) - studenci sa konkurencyjni cenowo, a pare
    zlotych zawsze zarobisz (nie wiem skad jestes - [Olsztyn?] ale w
    okolicach Wafki ZTCW to okolo 20 pln za godzine).

    a chałupnictwo? chyba nieeeee... ;-)

    pozdrawiam i zycze powodzenia! :-)

  • 4. Data: 2003-02-08 17:00:44
    Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl>

    m...@2...pl
    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Krótko - NIE. Długo - http://groups.google.com.pl/
    > --
    > Samotnik

    To moze masz jakis pomysl czym sie zajac? Troche zaskoczyles mnie bo to byl
    moj plan od nowego semestru chcialam sie tym zajac a teraz nie mam zadnego
    planu :((

    MałgosiaM

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)

  • 5. Data: 2003-02-08 17:36:49
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b23d0g$42p$1@atlantis.news.tpi.pl> MałgosiaM napisał(a):
> [...]
    > moj plan od nowego semestru chcialam sie tym zajac a teraz nie mam zadnego

    Daj spokój, długopisy skręcają maszyny a koperty adresują drukarki.

    Może sterczenie na promocjach? Jest jakie jest, ale zarobić można. Znam
    osoby, które stoją codziennie i to jest ich sposób zarobku na życie.

    Możesz się też zająć naciąganiem innych ludzi oferując im pracę
    chałupniczą ;)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2003-02-08 21:56:23
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) MałgosiaM napisal(a) Sat, 8 Feb 2003 17:39:31 +0100:
    >Jezeli ktos tym sie zajmowal to prosilabym o poinformowanie czy to jest
    >oplacalne. Jestem studentka studiow dziennych i chcialabym troche odciazyc
    >rodzicow.

    Badz ostrozna.
    Unikaj firm ktore kaza Ci placic za cokolwiek (np.
    za instrukcje, materialy itp). To firma ma Tobie
    placic, a nie Ty firmie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 7. Data: 2003-02-08 21:57:45
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) MałgosiaM napisal(a) Sat, 8 Feb 2003 18:00:44 +0100:
> [...]
    >moj plan od nowego semestru chcialam sie tym zajac a teraz nie mam zadnego

    Jesli szukasz propozycji pracy dodatkowej,
    bez inwestycji (czyli bez ryzyka), zapraszam
    na:
    http://www.wojsal.prv.pl/z/mlm.html
    Mam nadzieje ze znajdziesz cos dla siebie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 8. Data: 2003-02-09 10:17:12
    Od: flyer <f...@g...pl>

    WOJSAL napisał:

    > http://www.wojsal.prv.pl/z/mlm.html

    Cos mocno dyskusyjne te Twoje "recepty na sukces" :(.

    Flyer

  • 9. Data: 2003-02-09 11:59:43
    Od: Piotr Turkowski <p...@S...wp.pl>

    WOJSAL wrote:
    > http://www.wojsal.prv.pl/z/mlm.html
    > Mam nadzieje ze znajdziesz cos dla siebie.

    Chetnie bym przejrzal twoja strone, ale ona jest dla mnie nieczytelna i
    wrecz odstraszajca tymi kolorami. Korzystajac z okazji, jesli chcesz
    unowoczesnic swoja strone po niewygorowanej cenie, to pisz na PRIV,
    przesle linki do moich prac i powiem wiecej. Mail z sygnaturki, prosze
    usunac SPAM.

  • 10. Data: 2003-02-09 12:37:16
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) flyer napisal(a) Sun, 09 Feb 2003 11:17:12 +0100:

    >Cos mocno dyskusyjne te Twoje "recepty na sukces" :(.

    To sobie dyskutuj :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)