PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chałupnictwo

  • 1. Data: 2002-06-14 19:59:29
    Temat: Chałupnictwo
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Nowa strona www.chalupnictwo.oferty-pracy.com

    --
    Administrator ::: Mirosław Nikolin

    www.oferty-pracy.com
    www.chalupnictwo.oferty-pracy.com
    www.werwa.com
    www.stolarstwo.com

  • 2. Data: 2002-06-15 07:20:29
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    > Nowa strona www.chalupnictwo.oferty-pracy.com
    Ciekaw jestem czy są jeszcze ludzie dający się na to nabrać?????
    Do tych ,którzy mają zostać dopiero oszukani!!!!!!!!
    Naciągacz nawet jak podaje ,że nie jest wymagana przedpłata
    to przy 2 lub 3 liście poprosi o wpłatę na jakieś koszty i klienta
    już trzyma na sznurku korespondencji.
    Z tego oszustwa można całkiem nieźle żyć.Policzcie sobie.
    I oszukanych iluś tym sitkiem naczerpią .

  • 3. Data: 2002-06-15 07:50:16
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Naciągacz nawet jak podaje ,że nie jest wymagana przedpłata
    > to przy 2 lub 3 liście poprosi o wpłatę na jakieś koszty i klienta

    Ten od razu chce 49,90 "kaucji". Poza tym np. nasaczanie tasiemek bylo
    popularne 10 lat temu.

  • 4. Data: 2002-06-15 16:35:24
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Ciekawe czy nie uzywasz tuszy do drukarek za 50 zł pewnie wolisz markowe
    140 - to Twoja sprawa

    Pewnie wolisz Tramwaje - zamast samochodów bo masz gdześ reklame na Twoim
    Aucie za 1000 zł

    A czeki hotelowe to jak pewnie nie wiesz to oferta dla firm.

    Masz Pytania to zadzwoń

    Przedsiebiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe
    Marek T. Radzik
    ul. Wojska Polskiego 2
    78-600 WAŁCZ
    tel. 0673871743

    Lub zapraszam do odwiedzenia osobiscie Firmy

  • 6. Data: 2002-06-15 17:56:09
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik oferty-pracy.com <p...@o...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aedhuv$a3h$...@n...tpi.pl...

    > Nowa strona www.chalupnictwo.oferty-pracy.com

> [...]

    moze prokuratura sie w koncu zainteresuje takimi pseudo firmami !?!?!?!?!
    bo naiwnych w naszym "pieknym " kraju nie brakuje

    irek

  • 7. Data: 2002-06-15 18:00:25
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik oferty-pracy.com <p...@o...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aefqdr$944$...@n...tpi.pl...
    > Ciekawe czy nie używasz tuszy do drukarek za 50 zł pewnie wolisz markowe
    > 140 - to Twoja sprawa

    sam napelnialem kardridz do drukarki i nie jest to zadna filozofia (dziecko
    by potrafilo) a zestaw do regeneracji mozna kupic za 25 zl

  • 8. Data: 2002-06-15 20:25:25
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    1
    Tylko zapominasz dodac, że to robota ręczna i na skale domowa. Jestes pewien
    , ze napełnisz tak wszystkie modele?
    2
    Czy wystawisz Fakture VAT dla firm ?
    3
    ja tez tak napelnialem jednak jakosc druku jest fatalna!
    4.
    Dlaczego nikt nie pisze o Reklamie na samochodach
    Podpisywaniu umów z hipermarketami na czeki hotelowe (20 % prowizji)

    ??????

  • 9. Data: 2002-06-15 20:29:00
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Zapraszam do odwiedzenia naszej siedziby

    78-600 Wałcz
    ul. Wojska Polskiego 2
    od 9 do 17

    Właścieciel firmy jest prawnikiem
    masz pytanie zadzwon
    0673871743

  • 10. Data: 2002-06-15 20:34:16
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Jeżeli się zastanowisz to firma, która oszukuje:
    a) podaje adres skrytki
    b)jezeli jest np. z Krakowa (pisze, że wszystkie miejsca w Krakowie i
    okolicach są dawno zajete) "firmy' nie chcą aby ktoś tam jechał i sprawdził,
    ze tam NIC NIE MA

    Ps i czy ma własne portal
    www.marktrad.pl

    Zobacz jak to działa !!!!!!!