PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chałupnictwo

  • 11. Data: 2002-06-15 20:41:45
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik oferty-pracy.com napisał:
    (...)
    > Dlaczego nikt nie pisze o Reklamie na samochodach

    Byłem zainteresowany reklamą na samochodzie, ponieważ 3000zł/miesięcznie
    pokryłoby mi koszty leasingu samochodu za 100k i na paliwo by zostało.
    Zadzwoniłem pod podany numer komórkowy i uzyskałem na nim od automatu
    numer audiotele, gdzie miałem się dowiedzieć, o co chodzi (pewnie od
    następnego automatu). Gdyby propozycja była uczciwa, warunki współpracy
    mółbym dostać faxem, mailem, w pstaci pdf, bez znaczących kosztów z obu
    stron. Pomysł tego rodzaju interesu polega na tym, żeby skubnąć na
    kilka, kilkanaście/dziesiąt złotych możliwie dużą liczbę ludzi, bo i tak
    nie będą dochodzić swoich praw.
    Pozwolę sobie na zawieszenie netykiety na kilkadziesiąt znaków: ta
    reklama na samochodach to czyste kurewstwo. piiiiiiiiii... No i już.

    Dogbert

  • 12. Data: 2002-06-16 06:33:00
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "oferty-pracy.com" <p...@o...com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli się zastanowisz to firma, która :

    -pisze ze daje cos za darmo

    Jesteś wśród pierwszych osób, którzy tytułem próby nasączarkę otrzymają
    bezpłatnie, bez odpracowania ani spłaty

    -a potem:

    Za nasz pakiet informacyjno-instruktażowy z umowami wprawdzie pobieramy 40
    zł kaucji (+ 9,80 zł za przesyłkę), ale kwotę tę w całości (okrągłe 50 zł)
    Ci zwrócimy przy zawarciu umowy.

    - nie wyjasnia dlaczego takiego pakietu nie mozna np. pobrac bezplatnie ze
    strony

    - na proste prace (napelnianie/nasaczanie) szuka chetnych po calej Polsce,
    ktore to prace moglo by wykonac 3 uczniow/absolwentow z okolicy a przy
    okazji odpadly by
    oplaty dla poczty

    -co chwile popelnia drobne "niescislosci" typu w przypadku czekow do
    potencjalnych klientow mowi o bezplatnym pobycie a hotelarzy prosi o oferty
    na nocleg + sniadanie + kolacja w cenie do 294 zl/6 dni

    -NICZYM nie rozni sie od wszystkich innych naciagaczy

    P.S. Glownie czepiam sie tego nasaczania - temat na wieksza skale
    nieaktualny od ladnych paru lat, napelniania - owszem ale nie za 50 zl.
    Co do czekow - jesli ktos chce spedzic wczasy w dn. 1 - 7 listopad w pokoju
    o najnizszym standardzie ze sniadaniem (zupa mleczna + bialy ser) i kolacja
    (dzem + pasztetowa) za 200 zl/tydzien + koszt czeku to cena wydaje sie
    korzystna dla hotelarza, ankiety tez powinni przeprowadzac ludzie z
    miejscowosci wypoczynkowych,
    wiec oferta wydawala by sie byc uczciwa gdyby nie to ze jest zamieszczona
    razem z naciaganymi.

  • 13. Data: 2002-06-16 07:41:54
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Te spryciule z Wałcza napewno unicestwili bezrobocie na pomorzu jak
    mniemam a z całej polski przylatują całe stada ciemnych ludzi na wykłady
    "jak genialnie zlikwidować bezrobocie".Trzeba tam podesłać na naukę tego
    niedouczonego profesora Hausnera aby zechciał pokumać ten genialny plan.
    Ten naciągacz z Wałczcza już od kilku lat tak sobie obdziera polskich
    nędzaży.Tylko tacy mogą się dać nabrać a potem wstydzą się do kogokolwiek
    przyznać , że tak dali się oszukać.

  • 14. Data: 2002-06-16 13:34:09
    Temat: Odp: Chałupnictwo
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "oferty-pracy.com" <p...@o...com> napisał w
    wiadomości news:aefqc9$8r4$1@news.tpi.pl...
    > Ciekawe czy nie uzywasz tuszy do drukarek za 50 zł pewnie wolisz
    markowe
    > 140 - to Twoja sprawa
    >
    > Pewnie wolisz Tramwaje - zamast samochodów bo masz gdześ reklame na
    Twoim
    > Aucie za 1000 zł
    >
    > A czeki hotelowe to jak pewnie nie wiesz to oferta dla firm.
    >
    > Masz Pytania to zadzwoń
    >
    > Przedsiebiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe
    To się staje męczące - dlaczego rzucasz tylko nic nie znaczące slogany?
    Myślisz, że to wystarczy? Przecież każdy średnio rozgarnięty człowiek,
    po przeczytaniu bzdur, które umieszczacie na swoich stronach,
    zorientuje sie o co chodzi. Takie gadanie typu reklama na aucie itp, to
    błazenada. Dobrze wiesz, że nie występuje ona solo, a jeśli to taki
    świetny biznes, to czemu nie widzę codziennie setek samochodów z
    naklejonym gównem (czyt. reklama za 1000 zł)?
    Nie jest moim zadaniem naprawianie świata, ale szkoda mi tych
    bezrobotnych, którzy licząc na zarobki dostają informację, że jeśli
    wpłacą odpowiednią kwotę, to już - być może - za jakiś czas będą
    zarabiać pieniądze...

    A tak ogólnie - to chyba Twoje ogłoszenie jest NTG

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###

  • 15. Data: 2002-06-19 22:52:09
    Od: "chris" <c...@t...pl>

> [...]
    > Ten naciągacz z Wałczcza już od kilku lat tak sobie obdziera polskich
    > nędzaży.Tylko tacy mogą się dać nabrać a potem wstydzą się do kogokolwiek

    1. Tak sie sklada ze tez jestem z Walcza i pewnie nikt sie nie zdziwi, jesli
    powiem ze bezrobocie tu niczym prawie sie nie rozni od krajowego poza tym,
    ze "oficjane" bezrobocie jest wyzsze od sredniej krajowej (nie pamietam
    dokladnie ale cos ponad 20%).
    2. Zaden sklep, hurtownia w Walczu (w kazdym razie ja nie widzialem zadnej
    reklamy) nie oferuje darmowych czekow hotelowych.
    3. Kiedys bylem w firmie pana mgr zapytac o oferte pracy. Gdy tylko
    powiedzialem ze jestem z Walcza uslyszalem, ze nie ma zadnej oferty dla
    mnie.
    To sa fakty, wnioski wyciagnijcie sami.

    Pozdrawiam
    Chris

  • 16. Data: 2002-06-20 13:34:12
    Od: <m...@g...pl>

    Moim zdaniem jest to bardzo dobry temat do programu typu "Pod napięciem". TVN
    ma sporą oglądalność, więc oddźwięk mógłby być podobny do tego z tematem mięsa
    w hipermarketach, gdzie spora część klientów przestała je w tych miejscach
    kupować.

    Przyznam, że sama ostatnio z czystej ciekawości wysłałam kopertę + znaczek, bo
    propozycja była kusząca: 3-4 tys. za adresowanie kopert.
    Śmiech mnie ogarnął gromki po tym, co otrzymałam. List był podpisany jakimś
    krzyżykiem na pieczątce firmowej bez imienia i nazwiska. Telefon oczywiście
    komórkowy. I do tego - wyślij 48 zł opłaty rejestracyjnej przekazem pocztowym
    na adres skrytki pocztowej firmy (no cóż, nie podali numeru konta).
    Hahahahaha!!! Już się rozpędziłam!
    Najciekawsza była jednak oferta: 10 zł za zaadresowanie jednej koperty! Czyli
    400 kopert miesięcznie... i jestem bogata!!! Napisali też, że poświęcając 30-35
    godzin tygodniowo. LUDZIE, ILE CZASU ADRESUJE SIĘ JEDNĄ KOPERTĘ???

    Dodam też, że propozycję taką otrzymałam od firmy MAESTRO z Wrocławia. Podaję
    do wiadomości, bo to ewidentny oszust, a dla tych, co chcieliby się dowiedzieć -
    szkoda znaczka, a nawet i koperty. A ogłoszenie ich ciągle się przewija np. w
    Gazecie Wyborczej.

    Również mam nadzieję, że kiedyś prokuratura się do nich dobierze. I do tych z
    Wałcza i z Wrocławia i z wielu innych miast... Bo naciągają naprawdę
    zdesperowanych i biednych ludzi, którzy nie mają żadnych szans na znalezienie
    pracy; a często też brakuje im wykształcenia czy doświadczenia, żeby mogli
    rozpoznać oszustów.