PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant d/s systemów informatycznych

  • 1. Data: 2002-06-14 15:10:42
    Temat: konsultant d/s systemów informatycznych
    Od: BArt <b...@z...czest.pl>

    Witam !
    Ile w Warszawce można zazyczyc sobie za stanowisko
    konsultanta-instruktora ds systemow informatycznych z duzym
    doswiadczeniem ?

    BArt

  • 2. Data: 2002-06-15 11:56:42
    Temat: Re: konsultant d/s systemów informatycznych
    Od: "Brodek" <b...@r...pl>

    Użytkownik "BArt" <b...@z...czest.pl> napisał w wiadomości
    > Ile w Warszawce można zazyczyc sobie za stanowisko
    > konsultanta-instruktora ds systemow informatycznych z duzym
    > doswiadczeniem ?

    Zażyczyć można sobie i 10 tysięcy.
    Pytanie brzmi raczej: ile oni chcą temu konsultantowi dać i jak mało zażyczą
    sobie inni..
    Pozdrowienia
    Brodek

  • 3. Data: 2002-06-15 12:13:59
    Od: BArt <b...@p...czestochowa.sdi.tpnet.pl>

    Z uwagi że jestem z Częstochowy to u nas takie stanowisko nie jest zbyt dobrze
    opłacane - pensja ok. 3-4k jak te sprawy sie mają w Warszawie ?

    BArt

  • 4. Data: 2002-06-15 12:58:27
    Od: "Brodek" <b...@r...pl>

    Użytkownik "BArt" <b...@p...czestochowa.sdi.tpnet.pl> napisał w
    wiadomości news:3D0B2F87.7338216C@pa182.czestochowa.sdi.tpnet.p
    l...
    > Z uwagi że jestem z Częstochowy to u nas takie stanowisko nie jest zbyt
    dobrze
    > opłacane - pensja ok. 3-4k jak te sprawy sie mają w Warszawie ?

    Dokładnie tak jak napisałem wcześniej

    Brodek

  • 5. Data: 2002-06-17 16:21:52
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

    Marzenia (jak zawsze!!!) szybująpo niebie... Tak było kiedyś - dziś z uwagi
    nba bezrobocie i niewielką ilość zakładów pracy chcących cokolwiek
    wdrożyćkwota 10k pozostaje już tylko złudnym marzeniem!!! Są firmy oferujące
    nawet 1,2k, a średnia to ok. 3,5 do 6k. No chyba, że kolega jest "saperem" z
    min. 3 zakończonymi projektami... Ale i tu też cieniutko poniżej
    oczekiwań... "SAP" przyniósł w ub. roku kolosalne straty...

    Życzę spełnienia wygórowanych marzeń!

    Pozdrowienia dla grupowiczów!!!