PracaGrupypl.praca.dyskusje › Centrum Handlowe 3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!

  • 1. Data: 2004-09-27 09:01:57
    Temat: Centrum Handlowe 3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Centrum Handlowe www.3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!

    14 września br. ogłosiliśmy promocję polegającą na rozdaniu 10 darmowych
    sklepów internetowych zwolnionych z abonamentu na okres 1 roku.

    Mieliśmy nadzieję wywołać w ten sposób dyskusję na temat rynku sklepów
    internetowych i dać szansę ludziom, którzy mają pomysł na swój biznes ale
    brakuje im funduszy na start.

    Zainteresowanie tematem osiągnęło niewielką część tego, co oczekiwaliśmy.
    Cały czas pozostają sklepy do rozdania. Zamiast z zaciekawieniem wielu
    podeszło do tematu z niedowierzaniem i nawet nie zadało sobie trudu
    zajrzenia na naszą stronę, założenia sklepu testowego lub chociaż
    zalogowania się. Założyli a priori, że jest to jakaś podpucha.

    Zastanawiam się z czego to wynika. Czy nieufność została aż tak mocno wybita
    w naszej mentalności, że wolimy nie skorzystać z korzystnej okazji? Czy źle
    wybraliśmy grupę na którą trafił post? A może po prostu dyskutanci mają
    metodę działania ruchu oporu z "Żywotu Briana"? ("sytuacja jest na tyle
    poważna, że wymaga natychmiastowej. dyskusji ;))

    Jacek Arendt 507 337 106
    www.3si.pl | www.3shop.pl

  • 2. Data: 2004-09-27 09:06:01
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 11:01:57 +0200, Jacek Arendt <c...@m...pl>
    napisał:

    > Założyli a priori, że jest to jakaś podpucha.

    "Jeżeli w ciągu okresu testowego urządzisz sklep oraz podejmiesz
    zdecydowane i skuteczne działania promujące przedłużymy okres jego
    działania o jeden rok ZA DARMO."

    Kryteria "darmo" dosyc nieokreslone i niezobowiazujace.

  • 3. Data: 2004-09-27 09:37:10
    Od: "Immona" <n...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Arendt" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > metodę działania ruchu oporu z "Żywotu Briana"? ("sytuacja jest na tyle
    > poważna, że wymaga natychmiastowej. dyskusji ;))

    Wydaje mi sie, ze zalozenie sklepu to nie jest sprawa tak natychmiastowa,
    zeby danie bezplatnego sklepu spowodowalo od razu decyzje. Trzeba miec towar
    albo kontakt z dostawcami, ktorzy go dostarcza natychmiast po zamowieniu,
    zdjecia towaru, pomysl i pieniadze na promocje itd. I trzeba miec
    zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza.

    Jesli ktos ma to wszystko i biznes plan i jest przekonany, ze mu wyjdzie, to
    cena sklepu internetowego nie jest dla niego zaporowa. Np. na home.pl to
    jest 600 zl + VAT rocznie (Business Server z wbudowanym sklepem
    internetowym). Trudno mi sobie wyobrazic, zeby ktos mial co sprzedawac, mial
    pieniadze na oplaty z tytulu zalozenia i prowadzenia dzialalnosci gosp. i
    nie mial albo nie mogl pozyczyc tych kilkuset zl na roczna oplate na sklep.
    Ci, co mieli pomysl i chec, juz maja sklepy, ci, ktorzy ich nie maja, nie
    maja dlatego, ze nie maja pomyslu na towar, logistyke i promocje, a nie
    dlatego, ze nie maja kasy na sklep.

    Reasumujac, miejsce na serwerze+oprogramowanie dla sklepu internetowego nie
    jest wedlug mnie tym krytycznym elementem biznesu pt. sklep internetowy,
    ktorego dostepnosc moze przewazyc w decyzji.

    Jesli to miala byc promocja serwisu i jego oferty, to IMHO zle pomyslana.
    Moze i mogloby cos byc z tego, ale oferta by sie musiala dostac do prasy
    "papierowej" i potencjalnym chetnym trzeba by dostarczyc duzo przewodnikow i
    pomocy merytorycznej.
    (Mam pomysly jak to mozna bylo/mozna by bylo zrobic lepiej - zapros do
    napisanie na priva jesli Cie interesuja).

    I.

  • 4. Data: 2004-09-27 09:46:30
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Dnia Mon, 27 Sep 2004 11:01:57 +0200, Jacek Arendt <c...@m...pl>
    > napisał:
    >
    > Kryteria "darmo" dosyc nieokreslone i niezobowiazujace.

    Darmo znaczy, ze zwolnione z oplat abonamentowych zwiazanych
    z prowadzeniem sklepu.

    Nie dokladamy sie do kosztow przesylek towarow do klientow. :)
    Oferta, ktora jest dostepna na rok bez oplat oparta jest na sklepie typu
    Twoj 3Sklep. Szczegolowa oferta tego typu dostępna pod :
    http://www.3shop.pl/index.php?menu=1
    ( Powiekszona o pelny slideshow, mozliwosc przygotowania bannera i strony
    głównej dla sklepu )

    Jacek Arendt 507 337 106
    www.3si.pl | www.3shop.pl

  • 5. Data: 2004-09-27 09:55:29
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 11:46:30 +0200, Jacek Arendt <c...@m...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci
    pl...

    > Darmo znaczy, ze zwolnione z oplat abonamentowych zwiazanych
    > z prowadzeniem sklepu.

    Pytaie dotyczylo jakie to sa " zdecydowane i skuteczne
    działania promujące" gwarantujace darmowy sklep na okres roku.

  • 6. Data: 2004-09-27 09:59:04
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2004-09-27 10:06:43
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Immona" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > (Mam pomysly jak to mozna bylo/mozna by bylo zrobic lepiej - zapros do
    > napisanie na priva jesli Cie interesuja).

    Zapraszam na priva,
    Pozdrawiam.
    --
    Jacek Arendt 507 337 106
    www.3si.pl | www.3shop.pl

  • 8. Data: 2004-09-27 10:08:16
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    a...@3...pl

  • 9. Data: 2004-09-27 10:13:16
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cj8kun$lei$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jacek Arendt wrote:
    > Centrum Handlowe www.3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!
    (..)

    Hmm.. za pierwszym razem rzeczywiście przy _pewnej_ dozie dobrej woli
    można było przyjąć, że rzeczywiście nie chcesz się tylko zareklamować.
    Ale teraz to już IMHO jest najzwyklejszy spam.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 10. Data: 2004-09-27 10:14:14
    Od: "Jacek Arendt" <c...@m...pl>

    pl...

    > Pytaie dotyczylo jakie to sa " zdecydowane i skuteczne
    > działania promujące" gwarantujace darmowy sklep na okres roku.

    Zalezy nam na tym, aby własciciele sklepow nie okazali się osobami
    'gromadzacymi' darmowe okazje.

    Warunkiem koniecznym uaktywnienia sklepu jest.

    - dodanie asortymenty do sklepu ( kilku produktow )

    - zamieszczenie zasad sprzedazy

    - zamieszczenie regulaminu

    - poinformowanie o wzięciu udziału w promocji na adres i...@3...pl

    Jacek Arendt 507 337 106