PracaGrupypl.praca.dyskusjeCentrum Handlowe 3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym! › Re: Centrum Handlowe 3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!
    From: "Immona" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Centrum Handlowe 3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!
    Date: Mon, 27 Sep 2004 11:37:10 +0200

    Użytkownik "Jacek Arendt" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:cj8kun$lei$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Centrum Handlowe www.3Shop.pl wciąż daje szansę przedsiębiorczym!
    >
    > Zastanawiam się z czego to wynika. Czy nieufność została aż tak mocno
    wybita
    > w naszej mentalności, że wolimy nie skorzystać z korzystnej okazji? Czy
    źle
    > wybraliśmy grupę na którą trafił post? A może po prostu dyskutanci mają
    > metodę działania ruchu oporu z "Żywotu Briana"? ("sytuacja jest na tyle
    > poważna, że wymaga natychmiastowej. dyskusji ;))

    Wydaje mi sie, ze zalozenie sklepu to nie jest sprawa tak natychmiastowa,
    zeby danie bezplatnego sklepu spowodowalo od razu decyzje. Trzeba miec towar
    albo kontakt z dostawcami, ktorzy go dostarcza natychmiast po zamowieniu,
    zdjecia towaru, pomysl i pieniadze na promocje itd. I trzeba miec
    zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza.

    Jesli ktos ma to wszystko i biznes plan i jest przekonany, ze mu wyjdzie, to
    cena sklepu internetowego nie jest dla niego zaporowa. Np. na home.pl to
    jest 600 zl + VAT rocznie (Business Server z wbudowanym sklepem
    internetowym). Trudno mi sobie wyobrazic, zeby ktos mial co sprzedawac, mial
    pieniadze na oplaty z tytulu zalozenia i prowadzenia dzialalnosci gosp. i
    nie mial albo nie mogl pozyczyc tych kilkuset zl na roczna oplate na sklep.
    Ci, co mieli pomysl i chec, juz maja sklepy, ci, ktorzy ich nie maja, nie
    maja dlatego, ze nie maja pomyslu na towar, logistyke i promocje, a nie
    dlatego, ze nie maja kasy na sklep.

    Reasumujac, miejsce na serwerze+oprogramowanie dla sklepu internetowego nie
    jest wedlug mnie tym krytycznym elementem biznesu pt. sklep internetowy,
    ktorego dostepnosc moze przewazyc w decyzji.

    Jesli to miala byc promocja serwisu i jego oferty, to IMHO zle pomyslana.
    Moze i mogloby cos byc z tego, ale oferta by sie musiala dostac do prasy
    "papierowej" i potencjalnym chetnym trzeba by dostarczyc duzo przewodnikow i
    pomocy merytorycznej.
    (Mam pomysly jak to mozna bylo/mozna by bylo zrobic lepiej - zapros do
    napisanie na priva jesli Cie interesuja).

    I.