PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak myślicie-o co tu może chodzić ?

  • 1. Data: 2004-09-27 10:55:36
    Temat: Jak myślicie-o co tu może chodzić ?
    Od: "Karol" <s...@o...pl>

    Czesc
    W lokalnej prasie pojawiło się ogłoszenie "MŁODYCH bez doświadczenia, na
    różne stanowiska, na stałe."
    Super, moja żona poszła i okazało się, że przyszło z 50 osób. Wszystkich
    przepytali, zebrali CV i do domu.

    Ogłoszenie jednak pojawia się codziennie od 2 tygodni, a do nich nie daje
    się dodzwonić (abonent czasowo niedostępny)

    Nie chodzi o tą pracę, bo to na pewno lipa, ale o co tu mogło chodzić ? Po
    co przepytywać dziennie po 50 osób i jakby tego było mało dawać codziennie
    takie samo ogłoszenie ?

    Jakiś handel danymi ? Czy co ?

  • 2. Data: 2004-09-27 11:46:30
    Temat: Re: Jak myślicie-o co tu może chodzić ?
    Od: "Michał Przestrzelski" <spinaker75WYTNIJ_TO@I_TO_TEZwp.pl>

    Użytkownik "jaPITole" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Herbalife, argentyński kredyt, sprzedaż super produktów, kaset, filmów
    itp.
    > itd. na 100%!!!!

    A jak będą być dzwonki i śpiwać "My jestesmy krenoludki" to nawet 101%

    _/)
    Michał Przestrzelski

  • 3. Data: 2004-09-27 11:49:16
    Od: "Michał Przestrzelski" <spinaker75WYTNIJ_TO@I_TO_TEZwp.pl>

    Użytkownik "Karol" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > W lokalnej prasie pojawiło się ogłoszenie "MŁODYCH bez doświadczenia, na
    > różne stanowiska, na stałe."

    Akwizycja, uważaj aby Ci żony nie wywieźli do innego miasta i nie kazali
    jakigoś syfu sprzedawać.
    Raz sie dałem zrobić na cos takiego - oczywiście powrót na koszt własny.

    _/)
    Michał Przestrzelski

  • 4. Data: 2004-09-27 11:58:56
    Od: "michał" <g...@p...pl>

    Użytkownik "Michał Przestrzelski" <spinaker75WYTNIJ_TO@I_TO_TEZwp.pl>
    napisał w wiadomości news:cj8uok$fme$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "jaPITole" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > itp.
    >
    > A jak będą być dzwonki i śpiwać "My jestesmy krenoludki" to nawet 101%

    W jakim to języku, albo dialekcie napisałeś?

  • 5. Data: 2004-09-27 12:14:07
    Od: "Karol" <s...@o...pl>

    Michał Przestrzelski wrote:
    > Akwizycja, uważaj aby Ci żony nie wywieźli do innego miasta i nie
    > kazali jakigoś syfu sprzedawać.

    No tak, ale nawet gdyby ktoś zdecydował się, to i tak nie da się do nich
    dodzwonić (?)

  • 6. Data: 2004-09-27 12:19:58
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

  • 7. Data: 2004-09-27 13:16:36
    Od: "Michał Przestrzelski" <spinaker75WYTNIJ_TO@I_TO_TEZwp.pl>

    Użytkownik "michał" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim to języku, albo dialekcie napisałeś?

    Zanim odpowiem Ci na to pytanie podpisz się imieniem i nazwiskiem tak jak
    dobry obyczaj nakazuje!

    A co do literówek to faktycznie mase ich robie i z góry wszystkich
    przepraszam.

    _/)
    Michał Przestrzelski

  • 8. Data: 2004-09-27 13:20:10
    Od: "Michał Przestrzelski" <spinaker75WYTNIJ_TO@I_TO_TEZwp.pl>

    > No tak, ale nawet gdyby ktoś zdecydował się, to i tak nie da się do nich
    > dodzwonić (?)

    Być może sami sie kontaktują z osobamy które ich zdaniem najbardziej nadają
    sie do tego typu pracy i nie dadzą nogi po 5 minutach.

    Pomślałem sobie, ze to moze być jeszcze jakieś zbieranie danych osobowych
    skoro mają takie przerób a po co to juz nie wiem.
    _/)
    Michał Przestrzelski

  • 9. Data: 2004-09-27 14:07:01
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > co przepytywać dziennie po 50 osób i jakby tego było mało dawać codziennie

    teoretycznie dane osobowe... ale to by musialobyc chyba malo oplacalne?
    dziennie 50 osob, przez 10 dni to ledwo 500. tez mi baza, fortuny to na tym
    nie zrobią, do tego koszty obsługi, ogłoszeń, eee jakoś nie chce mi się
    wierzyć. Tym bardziej jaki profil takiej bazy- bezrobotni czyli bez kasy?

    Wiesia www.epolisa.republika.pl

  • 10. Data: 2004-09-27 16:27:49
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Wiesława Zaleska napisał(a):

> [...]
    > nie zrobią, do tego koszty obsługi, ogłoszeń, eee jakoś nie chce mi się
    > wierzyć. Tym bardziej jaki profil takiej bazy- bezrobotni czyli bez kasy?

    w Krakowie takie ogłoszenie ukazuje się regularnie od 6 lat,dane osobowe
    są dokładne,nawet bezrobotni muszą coś jeść,czyli mają pieniądze