PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dodatkowa jakieś sugestie , doświadczenia?

  • 1. Data: 2004-09-27 07:01:40
    Temat: Praca dodatkowa jakieś sugestie , doświadczenia?
    Od: "gonzo" <e...@p...onet.pl>

    Cześc nam pytanie do wszystkich będącyć w temacie a mianowicie czy jest w tym
    kraju jakaś możliwość zarobienia dodatkowo w domu? Czytam w wyborczej -
    składanie długopisów, koperty i takie tam ale jak już ktoś powiedział coś mi
    tu śmierdzi. Znacie uczciwych zleceniodawców do przepisywania tekstów,
    skanowania lub czegokolwiek , żeby można było dorobić?

  • 2. Data: 2004-09-27 07:12:32
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    wydaje mi się, że przepisywanie tekstów to pieśń przeszłosci (gdy ja
    dorabiałem w ten sposób, nie każdy miał komputer, nie mówiąc o drukarce
    kolorowej)
    trafiają się prace w domu w CADzie, ale trzeba mieć dojście do
    zleceniodawców
    długopisy i takie tam - faktycznie smród na odległość
    pozdrawiam

    Użytkownik gonzo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2004-09-27 17:55:00
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "laptopkoparskey" napisał w wiadomości

    > wydaje mi się, że przepisywanie tekstów to pieśń przeszłosci
    > (gdy ja dorabiałem w ten sposób, nie każdy miał komputer,
    > nie mówiąc o drukarce kolorowej)

    Posiadanie odpowiednich narzędzi to nie wszystko. Jest wielu ludzi, którym
    umiejętności brak. Jest też wielu takich, którzy nie mają ochoty tracić
    czasu i stać ich na to, aby zlecic to innym.

    > długopisy i takie tam - faktycznie smród na odległość

    Kuzynka szyje poduszki do trumien. Płaca marna, ale lepsze to niż 0.
    Wszelkie materiały są jej dostarczane. Niestety nie znam szczegółów.

    --
    pozdrawiam
    Greg