PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    From: "Be" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Date: Tue, 17 Dec 2002 14:09:16 +0100

    Użytkownik "Dante" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:atn675$5ds$1@news.tpi.pl...
    dajac 250 zl to tak jak bys nie dal wogole pieniedzy i nie ma tutaj
    znaczenia czy jest to rodzina czy nie, wrecz powiem ci ze rodzine nie wypada
    traktowac w taki sposob co mozna kupic za 250zl odpowiedz sobie sam

    Jego rodzinka jakos nie interesowala sie tym, ze zalatwial im po zanizonych
    cenach jakies teowary przez co conajmniej zmniejszyl swoje dochody. Czy wg
    Cibie nie powinni takze wtedy okzac czujnosc i powiedziec:" Stary to nie
    fair wzgledem Ciebie. Kupimy lodowke (czy co tam to bylo) pocenie rynkowej."
    Coz, dajesz przyklad typowej moralnosci Kalego: Jak ja mam okazje na czyms
    skorzystac to nie patrze czy ktos na tym nie traci. Ale jesli mi grozi
    pewien uszczerbek to stanie mi sie straszna krzywda!

    Wracajac do przypadku z "zasztym" kuzynkiem. Otoz mowisz, ze te 5 zl to
    najnizsza stawka. Tyle tylko, ze rynek nie oferuje zulom i nierobom nawet
    tyle! Sorry ale gosc sam jest sobie winien ze zostal alkoholikiem. Czy ktos
    go zmuszal do tego? Na pewno nie! dlatego moim zdaniem powienie sie cieszyc,
    ze pomimo jego upadku jest ktos kto wyciaga do niego pomocna reke i warunki
    przyjac. Dopiero kiedy zrobi ze soba porzadek, bedzie mogl wymagac od innych
    aby robili przynjamniej tyle ile zawdziecza swojemu kuzynowi-pracodawcy.
    pozdr.
    Be