PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
  • Data: 2002-12-17 16:01:38
    Temat: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Od: "Dante" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Magge <m...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:atn6q1$cdo$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
    > Ja osobiscie rodzinie bym pomogla za darmo, bo to w koncu
    > rodzina tym bardziej ze jak Marlet pisal niejednokrotnie sam
    > pomagal

    ja tez rodzinie pomoglbym za darmo , zreszta nie tylko rodzinie
    nie jestem materialista za wszelka cene

    i jakby mi ktos dal za to jakas forse to bym sie
    > cieszyla a nei narzekala tym bardziej ze wczesniej nie
    > ustalona byla zadna cena.

    to ,ze nie byla ustalona zadna cena to nie tylko wina pracownika ale takze
    pracodawcy
    jezeli byla to przysluga to ok ,ale jezeli traktowac to w kategorii pracy to
    nijak nie pasuje mi tutaj 250 za 2 tygodnie

    A uwierz.. za 250 zl mozna
    > naprawde bardzo duzo kupic.

    1 pare spodni????

    Dante