PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
  • Data: 2002-12-17 13:37:00
    Temat: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Od: "marlet" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podstawowa zasada jest taka, że warunki i zasady rozliczeń trzeba uzgodnić
    > PRZED, a nie PO.

    Właśnie do takiego wniosku doszedłem - niestety PO.
    A kuzynek pracował raczej ok, chociaż gdybym wiedział, że będę płacić jak
    pracownikowi to zapewne zwróciłbym uwagę np na częste przerwy jakie sobie
    robił np na papieroska, no i zapewne na to, że jest on niewykwalifikowany.

    Zapłatę (440zł) mam już za sobą!!!
    Postąpiłem w/ mnie odpowiedzialnie, chociaż wewnątrz nie zgadzam się z
    taaaakimi wyliczeniami. Wychodzę z takiego założenia, że ja to przeboleję,
    ale masz rację - takie rzeczy należy ustalć PRZED. Tak postaram się
    postępować w przyszłości

    A tak a propos:
    nie sądziłem, że rozwinie się taka dyskusja na ten temat
    WSZYSTKIM JESTEM WDZIĘCZNY ZA GŁOS