PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV ze zdjęciem czy bez

  • 21. Data: 2005-08-05 21:04:24
    Temat: Re: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@d...home> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.08.05.19.14.40.55635@dog.home...

    > Jesli nie ma wymagania, aby dolaczyc zdjecie to po jaka cholere to robic?
    > Czy to stanowisko programisty czy prezenterki tv? To, ze Cie zatrudnia na

    :) Nie zawsze chodzi o prezencje w sensie piekna i sex appealu. O wiele
    wazniejsze jest dopasowanie sie do stereotypu zawodu, co budzi wrazenie
    wiarygodnosci. Jakbys rekrutowal ksiegowa i bys dostal dwie CV z
    porownywalnymi kwalifikacjami i ze zdjeciami, z ktorych jedno by
    przedstawialo urocza blondynke o rozpuszczonych wlosach i sympatycznym
    usmiechu, a drugie typ kujonki, o powaznej twarzy, w okularach, z wlosami
    starannie upietymi w kok, to zapewniam Cie, ze juz na etapie ogladania zdjec
    sklanialbys sie podswiadomie do tej drugiej - moze mniej by Ci sie podobala
    jako kobieta, ale bardziej jako ksiegowa. Na stanowiska, gdzie uroda sie nie
    liczy w sensie doslownym, wyglad liczy sie na inne sposoby niz na castingu
    na prezentera.

    I.

  • 22. Data: 2005-08-06 15:01:57
    Temat: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wydaje mi się, że dziś, programowanie to praca zespołowa. Dobry szef
    takiego
    > zespołu zawsze powinien zapytać więc swojej drużyny: "Chcecie z tym
    > człowiekiem pracować?" i pokazać im CV. Programista i garnitur - to się
    > wzajemnie wyklucza. Moze więc być i tak, że chłopaki powiedzą do
    > szefa: "Eeee... Krawaciarz" ;PPP Musisz więc tak zmajstrować CV, żeby

    Heh, moim zdaniem ludzie zdaja sobie sprawe z tego, ze do cv raczej zdjecia
    w dresikach sie nie wysyla ;) Mysle, ze tych programistow raczej
    zainteresuja moje osiagniecia i doswiadczenie zawodowe a nie to czy garnitur
    na mnie dobrze lezy. Naprawde postrzeganie programistow jako ludzi, ktorzy
    musza w sweterkach pracowac moze byc moim zdaniem troche mylne. Im lepiej
    sie prezentuje tym dla niego lepiej ;)
    Jarod

  • 23. Data: 2005-08-06 20:10:50
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Sat, 06 Aug 2005 15:01:57 +0000, Jarod napisał(a):

    Heh, zgadzam sie z Toba w 100%. Wiadomo, ze kazdy (nawet najwiekszy krawaciarz ;-)) w
    pewnych okolicznosciach pracuje po prostu w starych i wygodnych dzinsach i
    swetrze, ale tak naprawde przestalo to juz dawno temu byc wyznacznikiem
    dobrych programistow lub innych specjalistow systemowych. Czasami wrecz
    przeciwnie ;-). To, ze programisci chodza tylko w swetrach to bujda na
    resorach. Naprawde dobrzy programisci chodza w garniturach, a
    przynajmniej w schludnym i dobrej jakosci ubraniu - jesli akurat nie moga
    jechac swoimi toyotami lub innymi dobrymi samochodami.
    (Troche sobie zazartowalem, ale po to, zeby autor pytania poczul o co
    chodzi)
    W.

  • 24. Data: 2005-08-10 18:42:28
    Od: Piotr <s...@r...com>

    januszek napisał(a):

    > Programista i garnitur - to się
    > wzajemnie wyklucza. Moze więc być i tak, że chłopaki powiedzą do
    > szefa: "Eeee... Krawaciarz"

    Tak z ciekawości, z czego wynika wśród niektórych informatyków moda żeby
    wyglądać jak fleja? Chodzenie w rozciągniętych swetrach można zrozumieć
    bo to wygodne ale zdarzają się też osobnicy dla których fryzjer czy
    dezodorant są pojęciami abstrakcyjnymi.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2005-08-10 18:54:51
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-08-2005 o 20:42:28 Piotr <s...@r...com> napisał:

    > Tak z ciekawości, z czego wynika wśród niektórych informatyków moda żeby
    > wyglądać jak fleja?

    Ciekawa kwestia.
    Zaburzenia więzi społecznych?

    Posłuchaj: http://skocz.pl/tolepradio (Internet Explorer)

  • 26. Data: 2005-08-10 19:51:38
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    to jest tak, że jak myślisz nad rozwaleniem kolejnego kejsa, to nie
    przykładasz większej wagi do takich duperałów. a po jakimś czasie zauważasz
    że inni wokół cię szanują, albo też wręcz przeciwnie krzywo się patrzą.

    i w sumie nie jest to moda. po prostu zbyt dużo czasu wymaga zajmowanie się
    innymi czynnościami niż tematy zawodowe. jak idę do pracy, to nie powiem,
    staram się mieć garnitur. ale np. w domu już niejeden czajnik spaliłem.
    włączam wodę i się gotuje. do ostatniej kropli :)
    ale jednoczesnie nie zapomnę o najmniejszych elementach swojej pracy. i tak
    myślę, że wielu ludzi w IT tak ma.

  • 27. Data: 2005-08-10 20:19:07
    Od: Marcin 'dethar' Jurasz <n...@o...pl>

    10.08.2005 @ 20:51:38, gromax napisał:

    > ale jednoczesnie nie zapomnę o najmniejszych elementach swojej pracy. i tak
    > myślę, że wielu ludzi w IT tak ma.

    skad ja to znam... podobnie posilek, ktory stoi w kuchni przez cale
    popoludnie - nawet do poznego wieczora, czy gotowanie wody w czajniku
    elektrycznym z kilkoma podejściami (srednio 3) przed koncowym zalaniem
    herbaty :D itp.
    --
    pozdrawiam

  • 28. Data: 2005-08-10 21:02:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 21:51:38 +0200, "gromax" <g...@N...interia.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >staram się mieć garnitur. ale np. w domu już niejeden czajnik spaliłem.
    >włączam wodę i się gotuje. do ostatniej kropli :)

    Uff, a myślałem, że to tylko ja tak mam. :)

  • 29. Data: 2005-08-11 06:50:12
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dddm79$a10$1@inews.gazeta.pl>
    gromax napisał(a):

> [...]
    > staram się mieć garnitur. ale np. w domu już niejeden czajnik spaliłem.
    > włączam wodę i się gotuje. do ostatniej kropli :)

    Znaczy, masz brak multitaskingu? ;)

    > ale jednoczesnie nie zapomnę o najmniejszych elementach swojej pracy. i tak
    > myślę, że wielu ludzi w IT tak ma.

    Ja myślę, że wielu ludzi w ogóle tak ma. Nie koniecznie IT.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 30. Data: 2005-08-11 14:19:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > Znaczy, masz brak multitaskingu? ;)

    Moim zdaniem to wina stosowania starych technicznie rozwiazan. Od kiedy
    zainwestowalem w czajnik elektryczny problem spalonych czajnikow
    przestal mnie dotykac ;P

    j.