PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV ze zdjęciem czy bez

  • 11. Data: 2005-08-04 20:31:35
    Temat: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Na stanowisko programisty wysylasz swoje zdjecie w garniturze? ;)
    >
    > j.

    Dokladnie tak, chociaz byc moze do pracy nigdy nie przyjde w garniturze, to
    jednak CV jest dokumentem oficjalnym, wiec bluza raczej nie ujdzie, sweterek
    jeszcze wmiare ;) Natomiast uwazam, ze najlepsze jest jednak zdjecie w
    garniturze. Tak jak mowilem, tu nie chodzi o stanowisko tylko o to pierwsze
    wrazenie.
    Jarod

  • 12. Data: 2005-08-04 21:01:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 20:31:35 +0000 (UTC), "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >garniturze. Tak jak mowilem, tu nie chodzi o stanowisko tylko o to pierwsze

    "Przyjąłem do pracy faceta w garniturze, kim jest ten facet w rozciągniętym
    swetrze?"

  • 13. Data: 2005-08-05 03:59:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jarod napisał(a):

    > Tak jak mowilem, tu nie chodzi o stanowisko tylko o to pierwsze wrazenie.

    Owszem. Jednak, jak myślisz, kto czyta to CV? ;)

    j.

  • 14. Data: 2005-08-05 10:34:20
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Owszem. Jednak, jak myślisz, kto czyta to CV? ;)

    Roznie bywa, od sekretarki po dyrektora dzialu. Musze powiedziec, ze raz
    widzialem w firmie moje cv wydrukowane to doszedlem do wniosku,ze to zdjecie
    w druku ekono naprawde wyglada ... ( taki kleks troche wyszedl, bo im sie
    atrament konczyl).
    Jarod

  • 15. Data: 2005-08-05 10:36:16
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > "Przyjąłem do pracy faceta w garniturze, kim jest ten facet w rozciągniętym
    > swetrze?"

    heh, to na rozmowe w zasadzie tez trzeba by bylo przyjsc albo w dzinsach i
    sweterku albo w garniuturze. A jak sie przyjdzie w garniturze to potem juz
    tak dzien w dzien , nie zaleznie od tego czy praca tego wymaga ;))))
    Jarod

  • 16. Data: 2005-08-05 10:56:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jarod napisał(a):

> [...]
    > w druku ekono naprawde wyglada ... ( taki kleks troche wyszedl, bo im sie

    hehehe ;)

    Wydaje mi się, że dziś, programowanie to praca zespołowa. Dobry szef takiego
    zespołu zawsze powinien zapytać więc swojej drużyny: "Chcecie z tym
    człowiekiem pracować?" i pokazać im CV. Programista i garnitur - to się
    wzajemnie wyklucza. Moze więc być i tak, że chłopaki powiedzą do
    szefa: "Eeee... Krawaciarz" ;PPP Musisz więc tak zmajstrować CV, żeby
    im szczeki pospadały z wrażenia ;) Na pytanie czym można tak zaskoczyć
    programistów - musisz sobie sam odpowiedzieć ;)

    Najlepsze CV z tej dziedziny o jakim do tej pory słyszałem, było takie,
    że człowiek wysłał swoje zdjecie, na którym stał goły a intymne miejsca
    zakrył klawiaturą trzymaną jak gitarę... ;)))

    j.

  • 17. Data: 2005-08-05 13:46:03
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    a dlaczego podpisujecie się jak dziewczynki???

    P.S. ja wiem, nie musicie odpisywać.

  • 18. Data: 2005-08-05 15:34:57
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    05.08.2005 # 14:46:03, bezrobotny napisał:

    > a dlaczego podpisujecie się jak dziewczynki???

    :> :> :>

    > P.S. ja wiem, nie musicie odpisywać.

    nie wiesz - może się domyślasz czegoś, ale raczej błędnie.
    taki jest mój nick - traktuję go bezpłciowo :>
    --
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2005-08-05 16:50:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 10:36:16 +0000 (UTC), "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wklepał(-a):

    >heh, to na rozmowe w zasadzie tez trzeba by bylo przyjsc albo w dzinsach i
    >sweterku albo w garniuturze. A jak sie przyjdzie w garniturze to potem juz
    >tak dzien w dzien , nie zaleznie od tego czy praca tego wymaga ;))))

    No ja przyszedłem ubrany tak jak na co dzień, bo zaproszenie na rozmowę "dzisiaj
    o 17:00" dostałem jakoś w południe siedząc jeszcze w poprzedniej pracy. :)

  • 20. Data: 2005-08-05 19:14:41
    Temat: Re: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Thu, 04 Aug 2005 20:00:10 +0200, iguana napisał(a):

    > "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote in message

    > nie, nick moze wskazywac inaczej ale jestem facetem i aplikuję na stanowisko
    > programisty
    Jesli nie ma wymagania, aby dolaczyc zdjecie to po jaka cholere to robic?
    Czy to stanowisko programisty czy prezenterki tv? To, ze Cie zatrudnia na
    podstawie zdjecia, a nie kwalifikacji to jakas bujda. A jesli juz tak sie
    zdarzy to mozesz rownie dobrze wyleciec po krotkim czasie, gdy okaze sie
    ze Twoja swietna prezencja nie wystarcza (sytuacja hipotetyczna, nie
    bierz tego do siebie)... Mysle, ze od super prezencji na stanowisku
    programisty wazniejsza jest super komunikatywnosc, a to mozna sprawdzic
    przez telefon... Pzdr. W.