PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailem › Re: CV poczta i emailem
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV poczta i emailem
    Date: Wed, 11 May 2005 00:00:48 +0200

    Dnia Tue, 10 May 2005 23:30:38 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Re to: Greg [Tue, 10 May 2005 23:25:42 +0200]:

    > No to ja sie z kolei upre, ze dobry pracownik powinien sie
    > orientowac mniej wiecej w tym, z czym moze sie spotkac
    > podczas wykonywania swoich obowiazkow :)
    >

    > Kira

    Nie wszyscy sa omnimbusami. Wielu osobom do bardzo dobrego wykonywania
    obowiazkow wystarcza znajomosc kilku narzedzi i to na poziomie "malpim" ,
    bez kompletnego zrozumienia szerszych zasad zwiazanych z uzytkowaniem tego
    oprogramowania.
    Co maja zainstalowane - to uzywaja, i zamiast rozgryzac co znaczy np. plik
    z rozszerzeniem *.rtf otrzymany mailem (zeby juz nie trzymac sie uparcie
    tych *.pdf), wola przekazac problem do wyjasnienia komus innemu, a samemu
    wykonac w tym czasie kolejny telefon czy mail do innego klienta zwiazany z
    nastepnym prowadzonym projektem.
    Lepiej, jak pracownik jest bardziej wszechstronny, ale jesli ta
    wszechstronnosc nie jest odpowiednio motywowana, a nie wplywa na dobre
    wykonywanie obowiazkow, to poza ludzmi bardziej dociekliwymi z natury
    rzeczy, zwykly uzytkownik podchodzi do komputera jak przecietny kierowca
    do samochodu ("cos zgrzyta pod maska, gdu skrecam w lewo").

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##