PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailem › Re: CV poczta i emailem
  • Data: 2005-05-11 10:30:45
    Temat: Re: CV poczta i emailem
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Greg [Tue, 10 May 2005 23:59:21 +0200]:

    > Eeee... Ty poważnie piszesz? :-)

    No.

    > DOC, RTF, TXT, HTML, PDF, PPT, SXW, SXI, SXD, JPG, GIF,
    > BMP, TIFF... ;-) WAV, MP3, AVI... ;-P

    No tak, aplikacje zazwyczaj przychodza w mp3 albo avikach.
    A co druga leci w bmp i tiffie. Teraz to ja sie spytam czy
    Ty tak powaznie, czy usilujesz przejaskrawiac ;)

    > Zresztą często bywa tak, że użytkownik stanowiska
    > komputerowego nie ma uprawnień do samodzielnego
    > instalowania oprogramowania. Po co więc danej osobie
    > taka wiedza? Aby mogła zadzwonić do osoby z uprawnieniami
    > i zamiast "mam tutaj pliczek, którego otworzyć nie mogę",
    > mogła powiedzieć "potrzebuję OpenOffice, bo ktoś mi w
    > SXW aplikację przesłał"? ;-)

    Zeby siadajac do komputera mogla zobaczyc "o, brakuje
    mi do pracy tego tego i tamtego, doinstalowac mi to
    bieguskiem!" ;)

    Kira