PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailem › Re: CV poczta i emailem
  • Data: 2005-05-11 10:28:29
    Temat: Re: CV poczta i emailem
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: krzysztofsf [Wed, 11 May 2005 00:00:48 +0200]:

    > Wielu osobom do bardzo dobrego wykonywania obowiazkow
    > wystarcza znajomosc kilku narzedzi i to na poziomie
    > "malpim" , bez kompletnego zrozumienia szerszych zasad
    > zwiazanych z uzytkowaniem tego oprogramowania.

    A czy ja od nich wymagam doktoratu z formatow plikow?
    Ja tylko stwierdzam, ze skoro PDF _jest_ jedna z dosc
    popularnych jednak mozliwosci przesylania dokumentow,
    to powinni wiedziec co to jest, potrafic go otworzyc
    i w razie potrzeby ochrzanic kogo trzeba ze nie moga.
    I tyle.

    Kira