PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailem › Re: CV poczta i emailem
  • Data: 2005-05-10 11:06:41
    Temat: Re: CV poczta i emailem
    Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mi <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wysłałam swoja aplikacje emailem do pewnej firmy, które obecnie nie szuka
    > kogoś konkretnego, ale zapraszają do wysyłania ofert. jednak nie jestem
    > pewna
    > czy przeszła w dobrym formacie. Myślicie, że jeśli wyśle jescze pocztą to
    > będzie przesada ? Zależaloby mi na pracy w tej akurat firmie.

    Jeśli to nie jest firma informatyczna to zawsze wysyłaj oferty zwykłą pocztą
    lub faxem! E-mail nadal jest w Polsce (zresztą nie tylko) bardzo niechętnie i
    nieumiejętnie stosowaną metodą komunikacji biznesowej więc jest bardzo duże
    prawdopodobieństwo że twoja aplikacja zostanie przypadkowo skasowana,
    przeczytana po pół roku, wogóle nieodebrana lub zignorowana.

    pozdrawiam
    Piotr