PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 131. Data: 2010-09-21 08:57:34
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 10:54, jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > Bez powiadomienia drugiej strony i jej zgody, nie wolno Ci tego zrobic ;-)

    Wolno.

    --
    Liwiusz

  • 132. Data: 2010-09-21 09:07:11
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Wolno.

    To dlaczego, jak dzwonię do banku czy inszej instytucji, to już na wstępie
    jestem powiadamiany o tym, że rozmowa jest nagrywana i jeśli nie wyrażam na
    to zgody, to mogę się rozłączyć? Skoro nie trzeba powiadamiać, to po co te
    formułki?

  • 133. Data: 2010-09-21 09:09:14
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 21-09-2010 o 10:57:34 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Wolno.

    Mozliwe, aczkolwiek moja wiedza jest taka, ze musisz powiadomic
    rozmowce... Oczywiscie zakladamy, ze chcesz byc w zgodzie z prawem, bo
    jesli nie, to wono Ci praktycznie wszystko ;-) Jesli sie myle, to poprosze
    o namiary.

  • 134. Data: 2010-09-21 09:23:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 11:07, Mordzia pisze:

> [...]
    > to zgody, to mogę się rozłączyć? Skoro nie trzeba powiadamiać, to po co te

    1. Z grzeczności
    2. Odstraszają żartownisiów.

    --
    Liwiusz

  • 135. Data: 2010-09-21 09:23:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 11:09, jurajski Jaskiniowiec pisze:

> [...]
    > rozmowce... Oczywiscie zakladamy, ze chcesz byc w zgodzie z prawem, bo
    > jesli nie, to wono Ci praktycznie wszystko ;-) Jesli sie myle, to

    To Ty powinieneś podać namiary na przepis zabraniający nagrywania
    swoich rozmów.

    --
    Liwiusz

  • 136. Data: 2010-09-21 10:06:05
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > 1. Z grzeczności
    > 2. Odstraszają żartownisiów.

    To też.

    Przede wszystkim robią to >>w trosce o klienta...<< (jak wszystko, co robią
    banki itp. instytucje).

  • 137. Data: 2010-09-21 10:09:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 12:06, jcm pisze:

    > Przede wszystkim robią to >>w trosce o klienta...<< (jak wszystko, co
    > robią banki itp. instytucje).

    I "z uwagi na jego bezpieczeństwo" ;)

    --
    Liwiusz

  • 138. Data: 2010-09-21 10:19:16
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "jcm" <j...@1...pl> napisał w

    > Przede wszystkim robią to >>w trosce o klienta...<< (jak wszystko, co
    > robią banki itp. instytucje).

    No i jeszcze "w celu podwyższenia jakości świadczonych usług" :)

  • 139. Data: 2010-09-21 11:46:35
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Krótko mówiąc - taki ranking jest mało wiarygodny. Więc nie wiem,
    > czy firmie wypada się chwalić tym, że zajęła jakieś tam miejsce w tego
    > typu rankingu.

    Wiesz, jeśli na potrzeby reklamy pasty można było stworzyć Polskie
    Towarzystwo Stomatologiczne (czy jakoś tak), to widocznie takie dęte
    rankingi i inne żenujące zabiegi też na kogoś działają.

    e.

  • 140. Data: 2010-09-21 12:15:00
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w

    > Wiesz, jeśli na potrzeby reklamy pasty można było stworzyć Polskie
    > Towarzystwo Stomatologiczne (czy jakoś tak),

    Pardon?
    http://www.pts.net.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=50&Itemid=53
    Rozumiem, że wg Ciebie pasty reklamowano już za Bieruta? ;-))