PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
  • Data: 2005-10-07 07:44:34
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:di452b$oft$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > pisałem:
    > alt.pl.praca.oferowana:
    > post :Włoszczowa, projektant-programista
    > post: Warszawa / Grafik Komputerowy / w biurze lub zdalnie
    >
    > To 2 wątki, z 1000? 5000?... Zazwyczaj psychika kobiety skłania ją do
    > przesadzania w stopniu x 3 - x 5 TY jesteś ciekawym wyjątkiem... :-) x
    > 1000

    Odnioslam wrazenie, ze wszystkie, odkad sie tam pojawiles :)

    > Nie pisałem że jest dowodem na coś ... Facet ma penisa, czy to dowód na
    > gwałt ?

    Wiec dlaczego czepiasz sie ogloszen z klauzula, a nie tych bez klauzuli?

    > Racja, ale również mogą być WINNI. Nie atakuję wszystkich postów (policz
    > na
    > spokojnie jak człowiek) Interesował mnie tylko sam problem.

    To moze nam wyjasnisz, jaka wartosc i zastosowanie maja te dane dla firm
    ubezpieczeniowych. Wiekszosc z nas tu nie jest z firm ubezpieczeniowych, a
    jestesmy ciekawi - i chcialabym ocenic, czy rzeczywiscie to, co moga z tym
    zrobic, jest w jakis sposob "grozne".

    Bo na moj zdrowy rozum, to jedyne dane, jakie zyskuja, to dane teleadresowe,
    data urodzenia, wyksztalcenie, doswiadczenie i hobby - czyli dane
    pozwalajace co najwyzej luzno zakwalifikowac do jakiejs grupy
    demograficznej/majatkowej bedacej klientem na jakis produkt. I potem mozna
    probowac sprzedac tej osobie ten produkt. Tyle, ze agenci ubezpieczeniowi
    zjawiaja sie i probuja wcisnac produkt rowniez tym osobom, ktore nigdy nie
    wysylaly nigdzie CV (znam takie przypadki, ze do kazdej kolejnej pracy po
    prostu zapraszal ich ktos z ich srodowiska - poczynajac od kolegow studentow
    lub wykladowcow na uczelni). A zjawienie sie agenta z oferta nie jest niczym
    strasznym, bo splawienie takowego nie jest zadnym problemem. czy jest
    jeszcze jakas inna grozba, ktorej nie dostrzegam? Bo skoro piszesz, ze
    chcesz zwrocic uwage na problem, to wypadaloby opisac dokladnie, co to za
    problem.

    I.