PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
  • Data: 2006-10-22 17:07:14
    Temat: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Oct 2006 16:54:40 +0200, "vertret" wrote:

    >Jeżeli ty stawiasz tylko na czynniki merytoryczne to oczywiście nie umieszczaj
    >swoich fotek i wymiarów tego lub owego, ale pozwól robic to tym, którzy w ten
    >sposób chcą pozyskiwać pracę i pracowników. Chcesz ich ograniczać? Dlaczego?

    Nie chcę ich ograniczać prawnie, bo nie widzę w tym sensu - są różne
    fetysze, ale swojego zamiłowania do kobiecych stóp i pieprzyków raczej
    nie opisuję w CV, ani LM (tak jak wieku, miejsca urodzenia i wymiarów
    tego lub owego), bo uważam to za zbędne.
    Jedynie co robię, to radzę by takich informacji w CV nie umieszczać,
    ponieważ to się po prostu nie opłaca - jeśli ktoś zostanie zatrudniony
    ze względu na wiek, czy wygląd, to potem niech się nie zdziwi, jeżeli
    podwyżki, premie i awanse też będą zależały od owych czynników.
    O to że większość osób w Polsce robi inaczej nie mam pretensji, tak
    jak nie mam pretensji do większości kobiet, które wolą typowych macho,
    niż niebieskookich, blondsierstnych, rozczochranych, ciapowatych
    przytulaczy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Apel do wszystkich Pań, które chciałby mnie zatrudnić ze względu na
    pozamerytoryczne czynniki - proszę nie zapychać mi skrzynki ofertami
    pracy! ;-)