PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
  • Data: 2006-10-22 14:54:40
    Temat: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Od: "vertret" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:p0pmj2l30quft0tvvtbe3f8lt8su5rhebi@4ax.com...

    > W takiej sytuacji podejrzewałbym, iż na zatrudnienie mnie mogą mieć czynniki
    pozamerytoryczne np. preferencje jakiejś istoty jajnikonośnej (niekoniecznie mi
    odpowiadającej) lub co gorzej (dla mnie) kolejnego napalonego homoseksualisty.

    Jeżeli ty stawiasz tylko na czynniki merytoryczne to oczywiście nie umieszczaj
    swoich fotek i wymiarów tego lub owego, ale pozwól robic to tym, którzy w ten
    sposób chcą pozyskiwać pracę i pracowników. Chcesz ich ograniczać? Dlaczego?

    --
    vertret