PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
  • Data: 2006-10-22 20:11:34
    Temat: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Oct 2006 20:25:40 +0200, "vertret" wrote:

    >Poważnie jej uwierzyłeś? :)

    Wiesz, ja tam nie mam nic naprzeciwko stadom uroczo kicających,
    długowłosych blondynek, mających rozmiar buta 36-39 i cudne pieprzyki
    gdzieniegdzie, starających się upolować bidnego, niedopieszczonego
    Bremse. Dlatego proszę - daj namiary na owe skupiska opisanych tu
    istot jajnikonośnych, a przestanę wierzyć w herezje prawione przez
    pewne brunetki :P i nawet zapomnę o swych traumatycznych przeżyciach z
    przeszłości ;-)

    Żeby nie było całkiem nie na temat, to chciałem powiedzieć, że pewne
    preferencje potrafią mieć wpływ na sprawy zawodowe, m.in. na rozmowach
    kwalifikacyjnych człek potrafi wcześniej zakończyć negocjacje
    finansowe, gdy po drugiej stronie siedzi istota, która oddziaływuje na
    podświadomość... Ach! Żeby tak publicznie przyznawać się do takiego
    braku profesjonalizmu! ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse