PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    From: "Bart" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Date: 22 Oct 2006 03:57:13 -0700

    yale napisał(a):

    > 1. Dodaj fotke
    > 2. Uzupełnij dane personalne (rok urodzenia...)

    Tak jak zrocila uwage Immona - takich rzeczy sie nie robi. Pracodawcy
    sami nie chca. Przyklad idzie "z samej gory".

    http://www.google.com/support/jobs/bin/static.py?pag
    e=students.html&sid=tipgen
    "Do NOT include your gender, date of birth, age, family status, or
    personal identification numbers"

    > 3. Nie walnąłeś się z latami szkoły średniej?

    Tak, ale szkola srednia nie przeszla do RC2 ;-)

    > 4. Jak czytam twoje umiejętności mam wrażenie że są bardzo "zbite" i trzeba
    > się wczytać dokładniej w treść - zalecam wypunktowanie najważniejszych (tych
    > w których czujesz się najlepiej) a najwyżej w pozycje "inne" dać zlepke tego
    > o czym masz pojęcie.

    Teraz lepiej?
    http://www.dexone.org/cv2.pdf

    > Jeśli domena należy do Ciebie może warto ją również zaprezentować jako np
    > portfolio?

    Ale... jako portfolio fotogrficzne, ktore jest nieistotne w docelowej
    pracy? Czy jako portfolio html/css, ktore jest tak mega proste, ze
    smieszne bylo by chwalanie sie nim?

    --
    Bartek